Řasenka The Collosal Volum´ Express od Maybelline :)

by - 6:30

Dnes se podíváme na oblíbenou řasenku od Maybelline :)
Obal řasenky se mi líbí, je dost bytelný, takže se s řasenkou při cestování nic nestane. Kartáček je klasického tvaru s umělými štětinami. Já mám s řasenkou menší problém a to i přesto, že už mám její 2. balení. Pořád se nemůžu rozhodnout, jaká vlastně je a hned Vám vysvětlím proč. Tato řasenka je zpočátku velmi mokrá a při aplikaci řasy zvýrazní a prodlouží, ale také ošklivě slepí. Tento efekt mi dělá 2 měsíce používání a pak začne vysychat. Při vysychání dělá řasy krásně dlouhé, zahuštěné a neslepené, ale ve chvíli kdy tento efekt začne dělat už vím, že je brzo po ní. A to je důvod proč si s ní pořád nejsem jistá. Co se týče výdrže, tak ta je celodenní bez nežádoucího opadávání pod oči nebo jakéhokoliv rozmazávání.
Řasenka má 10,7 ml a prodává se obvykle asi za 200,-, ale celkem často na ni jsou různé slevy. Má trošku vyšší cenu než bych chtěla a navíc si pořád nejsem jistá, jestli za to stojí. První 2 měsíce mi nevyhovuje, pak začne vysychat a je fajn. Zatím si ji znova kupovat nebudu :)
Fotky nenalíčeného a nalíčeného oka: Řasy nevypadají úplně špatně, ale mám raději hustší a oddělené řasy.

Jak to máte s touto řasenkou vy? Jaká je Vaše oblíbená od Maybelline?

You May Also Like

12 komentářů

  1. Tuhle řasenku mám ráda, celkově mi přijdou řasenky od Maybelline asi jedny z nejlepších. Nejraději mám klasiku v modrém nebo černém obalu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka vypadá dobře,ale nechtělo by se mi čekat 2 měsíce, než by se mi líbilo, jaké mi dělá řasy... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ona dřív nedělá hnusné řasy a později jsou hezčí :-)

      Vymazat
  3. nejlepší drogérková řasenka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ji docela měla ráda, ale už jsem ji dlouho neměla, takže třeba se moje preference změnily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pořád věrná Super Shock od Avonu. Ráda zkouším jiné, ale k ní se vždy vrátím :-)

      Vymazat
  5. Holka ty máš dokonalý řasy i bez řasenky, krásně dlouhý :) Jinak já dostala k vánocům Gabrielu Sallvete a zatím je hodně dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju :) Jakou konkrétně od Garbriely máš? Já měla jen Infinite Definition a ta mi neseděla, protože nemá skoro žádné štětinky. :D

      Vymazat
  6. Souhlasim s Radkou. Mas krasne rasy od prirody. Asi tuto rasenku vyzkousim take.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)