Kompaktní pudr Dermacol :)

by - 6:30

Tento pudr se už objevil v minulých oblíbencích. Sáhla jsem po něm v drogerii jen z toho důvodu, že byl nejlevnější (když nepočítám Essence a Miss Sporty). 
Obal pudru se mi líbí, ikdyž víčko netěsní tak úplně a bála bych se, že by se pudr při cestování kosmetickou taštičkou mohl otevřít nebo i rozbít. Toho se ale nebojím, protože ho sebou skoro nikde nenosím. Moc pěkný detail je krajkový vzor na povrchu samotného pudru. Působí moc pěkně a žensky. Pudr má také úžasnou vůni, která na pleti (bohužel) nejde cítit. Je jemně namletý a při nabírání práší minimálně, je to nejméně prášivější pudr, co jsem kdy měla. Po nanesení na pleť vypadá přirozeně, pleť je krásně hebká a zmatněná, ale zmatnění vydrží jen pár hodin (asi 5), to mi ale nevadí. Pudr mám v odstínu 1 a je krásně světloučký a zdá se mi, že jeho zabarvení jde na pleti trochu vidět. 
Má 8g a jeho normální cena je asi 90,-. Dá se sehnat i v různých akcích, třeba za 60,-. 
Já jsem si ho velmi oblíbila a můžu ho jen doporučit :)

Jaký pudr je Váš oblíbený? Také Vám tento tak moc voní? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tenhle pudr mi k srdci nikdy moc nepřirostl, zrovna jsem ho teď dodělávala. Nelíbí se mi nebytelný obal, nic moc nanášení a podivná stupnice odstínů - 1 i 2 jsou na mě příšerně světlé a to jsem sama o sobě světlá dost.Ale abych nebyla moc kritická - hezký design (ta krajka je povedná) a vůně, to musím uznat. Navíc stojí pár kč a vydrží dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám i pudr od NYC a ten je možná o kapku lepší než tento :)

      Vymazat
  2. Možná se po něm kouknu, jelikož mám teď doma jenom sypký transparentní pudr a jeden obyčejný zabarvený, ale je na mě teď hodně oranžový... Zdá se mi ale, že tohohle pudru moc není?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ho není, ale zase ho nemůžeš s rovnávat se sypkým pudrem. A tento ani neubývá rychle.

      Vymazat
  3. Je to skvělý pudr a voní nááádherně! x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)