Hydrofilní odličovací olej s granátovým jablkem od Saloos :)

by - 10:10

Moc se Vám omlouvám, že se včera neobjevil žádný článek, ale znova jsem nemocná a navíc mám i zánět spojivek, takže mě oči hodně pálí a nechtěla jsem to ještě zhoršovat u počítače. Dnes už je to lepší, proto jsem se rozhodla dnes zveřejnit článek na místo toho včerejšího. :)
Poslední dobou jsem si velmi oblíbila mastné odličovače očí, protože odlíčí všechno a rychle. Když jsem na internetu před nějakou dobou viděl hydrofilní odličovací olej, tak jsem ho musela zkusit. Nevybírala jsem ho podle typu pleti, ale podle vůně a nejvíce se mi zalíbila verze s granátovým jablkem. Jelikož se olej už objevil v oblíbencích, tak asi tušíte jaký na něj mám názor, co? :)
Balení oleje je moc pěkné a bytelné. Je vyrobeno z matného skla a víčko s dávkováním je plastové. Dávkování bych ocenila jiné, protože takto se špatně odhaduje množství oleje, který vyteče, ale to je jen drobnost. Lahvička je na dotek trochu těžší, ale za to může skleněný obal. Já si vybrala verzi s granátovým jablkem, protože jsem byla zvědavá jak bude vonět, ale pokud by Vás to zajímalo tak tato verze je určená na suchou a zralou pleť. Vůně je skvělá a velmi příjemná. Je to olej, takže konzistence je mastná a i po odlíčení mastnota na pleti trochu zůstává. Olej se nanáší na navlhčený tampónek a následně můžete odličovat. Já ho používám spolu s micelárkou (tzn. že na tampónek kápnu micelárku a na to olej). Je to pro mě jednodušší, protože se odličuju v pokoji a kdybych olej chtěla používat s vodou, tak bych musela pořád chodit do koupelny. Odličování je s tímto produktem naprosto jednoduché a stíny i s linkama stáhnete na jedno setření. S řasenkou to trvá déle a je třeba více setření, ale i tak je odlíčení rychlejší než s jinými produkty. Voděodolné produkty zvládá také bez problému.
Oleje je 50 ml. Saloos se prodává i v Dm, ale tam se mi zdá trochu dražší, takže ho doporučuju spíše hledat na internetu za přijatelnější ceny. Já tento olej pořizovala na stránkách lekarna.cz (odkaz přímo na tento olej) za 74,-. Kupovala jsem si ještě jeden olej (akorát v jiné verzi) do zásoby a to na stránce pilulka.cz, kde je mají dokonce od 67,- do 69,-.
Olej můžu doporučit! :)

Čím se odličujete vy? Kde kupujete produkty od Saloos vy? Máte už nakoupené všechny dárky pod stromeček? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Až dodělám odličovací mléko tak se určitě zase podívám po nějakém olejovém odličovači, jelikož mě moc nebaví odličovat oči kokosovým olejem, který je pořád tuhý (takže musím hodně "šmatlat" po víčku abych řasenku odlíčila). Podobný olej jsem ještě nevyzkoušela, možná kdyby byl v DM v akci tak se kouknu :) Dárky už mám nakoupené a zabalené! :D
    PS: Jak to, že jsi zase nemocná? :/ Ať se brzo uzdravíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč jsem znova nemocná. Od začátku prosince jsem byla nemocná, pak asi 4 dny zdravá a teď jsem zas. :/ Nějak se mě ta nemoc nechce pustit.

      Vymazat
  2. Já na tyhle oleje nedám dopustit. Docela mě zaujal tvůj postup micelárka místo vody+olej, určitě zkusím, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :) Pro mě je to jednodušší, protože se mi nechce vodu nosit do pokoje a do nějaké lahvičky si ji lít nechci. :)

      Vymazat
  3. Taky jsem si ho dost oblíbila, většinou ho kupuji v zapadlých krámcích, kde mají takové různé dekorační předměty :D a ať se z toho brzo dostaneš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Dneska jsem se dívala v Dm a tam ho měli za 100,-.

      Vymazat
  4. Já jsem zatím věrná mé micerálce, ale granátové jablko mě láká. Určitě voní skvěle :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky mám taky ráda, ale samotné je používám pouze na pleť. Připadá mi, že oči nedokáží úplně odlíčit.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)