Šťastný Nový rok + rekapitulace roku 2014 :)

by - 10:09

Dnes článek být neměl, ale rozhodla jsem se ho udělat, protože Vám chci popřát všechno nejlepší a nejkrásnější do Nového roku, hodně zdraví a lásky a ať se Vám všechno vydaří podle Vašich představ. :) Užijte si dnes Silvestra a pořádně oslavte příchod Nového roku :)
zdroj
To by k přání bylo asi vše a chtěla bych trošku zrekapitulovat rok 2014, co se týče blogu. Tento blog vznikl 19.4.2014. Od té doby píšu pravidelně články 4x týdně. Za rok 2014 jsem napsala přesně 150 článků a tento článek je ten 150. na tomto blogu, takže nám to krásně vyšlo :) Blog dosáhl 110 odběratelů a krásných 8869 zobrazení blogu! Mezi 4 nejoblíbenějších články patří Letní giveawayVánoční giveawayMé zásoby pečující kosmetiky 1 a Můj první swap

Tímto bych článek už ukončila :) Doufám, že Vás bude můj blog bavit i  následujícím roce a doufám, že budete komentovat články, tak jako teď, protože je super vidět nějakou odezvu. Pak si nepřipadám, že si píšu jen pro sebe :) Určitě se nebudu zlobit, když se zvýší počet odběratelů, dokonce by mi to udělalo obrovskou radost :) Tak ahoj v příštím roce! :)

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)