Srovnání 3 suchých šampónů- Batiste, Schauma a Swiss O Par :)

by - 6:30

Dnes si už dáme klasickou recenzi a tentokrát to bude na 3 suché šampony. Každý je trochu jiný a dnes Vám řeknu, v čem se liší.

Suchý šampon Batiste s vůní Tropical
Obal se mi líbí, je jednoduchý a barevný. Šampon se mi dobře dávkuje a vystříkne ho dostatečné množství. Vůně je skvělá, z šamponu cítím hlavně kokos, což já ráda :) A další plus je, že vůně se ve vlasech daří. Pokud šampon špatně protřepete tak zanechává bílé skvrny, ale jinak ne. Od mastnoty opravdu pomůže, vlasy po něm vypadají moc hezky a mají objem. Vlasy vydrží hezké celý den, ale následující den je potřeba už umýt. 
Toto je malé balení šamponu (50ml) a stojí 50,-. Prodává se i ve velkém balení (200ml) a to by mělo stát kolem 140,-. Šampon se prodává v prodejnách Douglas a v nabídce je několik vůní, můžete si je prohlédnout na stránkách Douglasu

Suchý šampon Schauma Cotton Fresh
Obal Schaumy se mi líbí a dávkování je také dobré. Vůně je velmi příjemná, nazvala bych ji čistou vůní. Bohužel je trochu výraznější, takže může lézt na nervy a časem omrzet. S bílými skvrnami jsou na tom stejně, pokud ho špatně protřepete, tak skvrny zanechává, jinak téměř vůbec. Na mastné vlasy pomůže, vypadají hezky a mají objem. Prodlouží interval mezi jednotlivými mytími o jeden den, pak už bych si vlasy raději umyla. 
Šampon se prodává jen v této velikosti (150ml) a jeho běžná cena je něco málo přes 100,-. Dá se sehnat i v akci, já ho pořídila za 80,-. 

 U tohoto šamponu se mi obal moc nelíbí, působí trochu zastarale, ale to je jen detail, důležitý je přeci obsah :) Dávkování už není tak dobré jako u předchozích šampónů, protože je střik trochu silnější a produktu se ven dostane najednou více než by bylo nutné. Vůně není úplně příjemná, ale dá se to přežít. Z vlasů jde chvíli cítit. I po protřepání zanechává občas na vlasech bílé skvrny, kterých se nejde moc dobře zbavit. Jsem bruneta a ani po vykartáčování vlasů a protření ručníkem se toho nemůžu zbavit, ty vlas mají vždy takový nádech do šeda. Vlasy odmastí, ale efekt nevydrží celý den. Během půl dne jsou vlasy jako bych šampon nepoužila. 
V balení je 200 ml a jeho normální cena je kolem 90,-. Také se dá pořídit i v akci třeba za 75,-. 

Batiste a Schauma je podle mě skvělá, ale Swiss O Par je na tom už hůř. První 2 Vám mohu doporučit, ale ten 3. šampon spíše ne. 

Jaký je Váš oblíbený suchý šampon? Máte s nějakým zkušenost? Vyhovuje Vám nebo ne?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ten Batiste budu muset někde sehnat, Schauma je super, ale vůně mi začala lézt na nervy a doporučuji ještě Dove :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě láká no :) Ale chtěla bych si pořídit ten třešňový Batiste :P

      Vymazat
  2. Suchý šampon jsem vyzkoušela jenom jeden, ale ten od Batiste bych chtěla zkusit (alespoň tu malou verzi) tak uvidíme :) Je super, že dodá vlasům i objem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta malá verze je ale strašně drahá, když to srovnáš s množstvím..

      Vymazat
  3. Celkem fajn je i obyčejný od Isany :) Jinak ten Batiste jsem viděla u nás v Pemi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až někdy budu v Rossmanu tak na Isanu mrknu, díky za tip! :) Pemi v okolí vůbec nemám, takže si Batiste můžu koupit leda v Douglasu, ale ten mám taky docela daleko, takže se tam moc často nedostanu :/

      Vymazat
  4. Ja používam suché šampóny neustále, spomedzi týchto som však doposiaľ neskúšala ani jeden Batiste však poznám z blogov. Ja som skúšala Syoss, Klorane tie boli skvelé, nemám čo vytknúť, niekedy používam aj klasický detský púder, ale mne ako hnedovláske by bodol nejaký sucháč pre hnedé vlasy, Klorane už taký vraj v ponuke majú tak sa naň chystám.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Klorane ani neznám. Až mi dojde suchý šampon, který teď používám, tak se mrknu na ten Syoss. Přiznám se, že jsem ani nevěděla o existenci suchého šamponu Syoss :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)