Oblíbenci za měsíc prosinec :)

by - 6:30

Tento měsíc jsou oblíbenci trochu opoždění, protože jsem na ně zapomněla. Mám tady zase 7 oblíbených produktů, ale musím se přiznat, že jsem je nepoužívala úplně každý den, protože jsem byla nemocná (a opět jsem)..
Poslední dobou jsem se opět vrátila k antiperspirantům ve spreji, protože je to pro mě nejpohodlnější. Mé nejoblíbenější jsou Adidas a tentokrát jsem sáhla po verzi GET READY! Zapomněla jsem ho ukázat v nákupech, takže ho vidíte poprvé. Kupovala jsem ho asi za 70,- a božsky ovocně voní! Od kamarádky jsem k Vánocům dostala NYC pudr a hned jsem s ho oblíbila a asi je to ten nejlepší, který jsem zkusila. Více časem v recenzi. Než jsem onemocněla tak jsem moc ráda používala lesk na rty NYC v odstínu 537 B´way Berry. Na rtech vytvoří jemnou barvu a je velmi příjemný. Na odličování očí teď nepoužívám nic jiného než Hydrofilní odličovací olej od Saloos. Je super a brzo se na něj objeví recenze. Jelikož už jsem vybledla tak jsem se musela vrátit k Essence korektoru Match2Cover. Nekryje nejlépe, ale zase je krásně světlý, nevysušuje a používám ho na míchání tmavších korektorů. Tento měsíc jsem si koupila lak na nehty od Astoru a má tak úžasnou baru, že jsem ho musela do oblíbenců zařadit, ikdyž jsem ho použila jednou. Je v odstínu 202 NEW-BOHEMIAN. A poslední věcí je můj nejoblíbenější parfém Today Tommorow Always Amour od Avonu. Je to krásná svěží a květinová vůně.

Jací jsou vaši oblíbenci? Máte s nějakým produktem zkušenost?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tak před třemi týdny až měsícem (nevím přesně), jsem si koupila ten samý pudr od NYC a překvapilo mě, jak je dobrý! Odličovací olej mi právě došel, fňuk :-(

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že ti pudr sednul ;) ten olej na odličování mám v plánu si kupovat pořád dokola, protože nic lepšího jsem zatím neobjevila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůni mám ve vzorečku a taky se mi moc líbí :) Lak na nehty od Astor mám jeden, ale po odlakování mám zabarvené nehty :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento zase moc nedrží a nekryje. Ale barva je to krásná :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)