Zpověď blogerky TAG :)

by - 6:30

Při přípravě tohoto článku jsem nebyla doma, takže jsem neměla k dispozici žádné fotky. Proto jsem se rozhodla udělat tag :) Vánoční tag jsem už dělala loni takže jsem ho nechtěla dělat znovu :)
zdroj
1) Kolik času denně strávíš psaním a upravováním članků?
To nedokážu tak úplně říct. Jsou dny, kdy předepíšu 1 článek a někdy třeba 3 články. Celkem dlouho trvá focení a pak následná úprava fotek. Psaní také zabírá dost času, takže někdy celkově na článku strávím 5 hodin.

2) Utrácíš nebo šetříš?
Posledních pár měsíců šetřím. Není to tak, že bych si nic nekupovala, to kupuju, ale v malém množství a ve výhodných akcích. 

3) Jak dlouho ti trvá než se nachystáš, když jdeš s někým ven?
Záleží v jakou čast dne jdu pryč. Pokud je to ráno, tak to trvá déle, protože se maluju a češu. Odpoledne už to trvá kratší dobu. Ale když spěchám, tak se dokážu nachystat i za 5 minut.

4) Jak dlouho ti trvá než připravíš článek?
Každý článek mi trvá trochu jinak, když bych ěla říct nějaké rozmezí tak by to bylo asi 1-5 hodin. Nejdéle mi vždy trvá spotřebováno, protože musím vyfotit hodně fotek a pak je všechny upravit. :)

5) Kdo je tvá oblíbená blogerka?
Sleduju jen ty kosmetické a ostatní blogy mě moc nebaví. Mám moc ráda Getthelouk a Hanu B. Pak sleduju třeba Petru Kopolovičovou anebo Petru Lovely Hair.

6) Co máš právě na sobě?
Džíny, tílko a mikču :)

7) Jaký je tvůj nejhorší makeupový zlozvyk?
Nesnáším čištění štětců! Tuhle činnost odkládám pořád nejvíce co to jde :D

8) Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
Buď nějaký dobrý čaj a jídlo anebno muzika.

9) Na co se těšíš v příštím roce?
Nemám nic konkrétního. :)

Pokud se Vám tento tag líbí, tak ho udělejte taky :) Jaké jsou vaše odpovědi? Taky máte radost, že už je aspoň nějaký sníh? :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Hezký tag, Petru Lovely Hair mám také ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky rád šetřil, ale pak jsem v obchodech a šup peníze pryč:D!
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se držím! Včera jsem byla s kámoškama nakupovat a jako jediná jsem si nic nekoupila :-P

      Vymazat
  3. S tím chystáním se ven to mám přesně naopak :D Ráno se snažím (většinou musím, jelikož ráda spím dlouho) být co nejrychlejší a když mám jít někam ven třeba o víkendu, kdy se maluju až odpoledne, tak bych nad tím strávila klidně i hodinu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to myslela tak, že jsem odpoledne rychlejší, protože jsem už namalovaná od rána a tak se už jen oblíknu a vyrážím :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)