Vichy posilující šampon proti padání vlasů :)

by - 6:30

Jak už asi víte, tak mě zhruba 3 měsíce zpátky začalo trápit větší padání vlasů něž je u mě obvyklé. Nejprve jsem tomu chtěla zabránit sama zobáním tabletek proti padání vlasů (např. Biosil), ale nedařilo se, proto jsem se byla ptát v lékárně. Paní, co tam prodávala mi říkala, že měla stejný problém jako já a tak mi doporučila užívat Reeghar a k tomu používat právě tento šampon od Vichy. Jak myslíte, že to dopadlo?
Obal šamponu je naprosto jednoduchý a víčko se trochu hůře otevírá. Líbí se mi, že se šampon prodává v krabičce. Vůně je taková zvláštní a ne úplně příjemná, taková lékárenská. Ale nemůžu říct, že by se to nedalo přežít. Konzistence je trošku řidší, takže si dejte pozor při aplikaci ať Vám zbytečně nevyteče z lahvičky moc. Na vlasy jsem ho dávala méně, než bych dávala šamponu z drogerie a to jen díky vyšší ceně, prostě jsem s ním nechtěla plýtvat. Pění méně než jsem zvyklá, ale to jsem také překousla. Vůně jde z vlasů chvíli cítit, ale naštěstí ne moc dlouho. K šamponu jsem vždy používala i nějaký kondicionér, protože se mi zdálo, že vlasy mám málo hebké na dotek. Při pravidelném používání mi trochu začal vysušovat pokožku hlavy, ale to také šlo přežít. Pořád jsem čekala, kdy se nějaký efekt objeví a pořád nic. V průběhu používání jsem byla za kožní, ta mi řekla, že mám šampon používat dál a k tomu Biosil. Udělala jsem tak a pořád nic.. Byla jsem smutná, že mi nic nepomáhá a nakonec jsem se rozhodla zajít ke kadeřnici a vlasy zkrátit. To mi pomohlo a aktuálně mi už vlasy nepadají tak moc, ale vidím, že jich mám méně než jsem měla, takže teď používám přípravky, které urychlují jejich růst. 
Šampon mi vyšel na 2 měsíce používání (šetřila jsem s ním), měl 200 ml a jeho plná cena je 330,-. Já tento šampon nemohu doporučit, protože jsou to jen vyhozené peníze. Ještě mám sice v zásobě jedno balení, ale další už si nepořídím určitě.

Máte s ním zkušenost? Pokud Vás někdy trápilo padání vlasů, co Vám nejvíce pomohlo? Používáte dražší (kadeřnické a lékárenské) šampony nebo levnější? 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Neviem aky mas typ pokozky hlavy ale ak sa ti masti, a to velmi rychlo, tento typ pripravku ti nepomoze lebo podporuje seboreu. Takto mi to povedala trichologicka.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy mi vypadávají pořád, ale buď mi rychle rostou nové (do délky moc teda nerostou :D) nebo je to normální množství vlasů, které za den vypadne, ale zatím to nechávám tak, četla jsem, že kolem zimy a podzimu vypadává více vlasů tak to bude možná i můj případ, každopádně jsem nikdy nic proti vypadávání vlasů nepoužívala...

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, najde se tady nějaký muž nebo prostě někdo, kdo má zkušenosti s tím, že tento šampon dokázal zastavit vypadávání vlasů u mužů? Já už bohužel tak trochu ztrácím naděje, koutky už má dost vysoké, tak docela začínám přemýšlet o trichopigmentaci. Tady o tom kdyžtak info, kdyby to někoho zajímalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)