Gabriella Salvete Glitter lak na nehty :)

by - 6:30

Dnes si dáme recenzi na povrchový glitrový lak od Gabrielly Salvete. Chci Vám ho ukázat právě teď, protože se podle mě perfektně hodí k zimě tím krásným studeným odstínem :)
Toto je povrchový lak, takže je vlastně průhledný a obsahuje třpytky a stříbrné částečky. Proto v kombinaci s ním musím používat nějaký barevný lak jako podklad, na fotkách to je lak Colorama v odstínu 288, pokud Vás zajímá tak zde máte odkaz na recenzi
Lak mám v odstínu 06 BLUE REBEL. Efekt, jaký vidíte na fotkách, vytvoří už po jedné vrstvě. Lakuje se dobře a třpytky a stříbrné částečky se na nehtu chytají rovnoměrně. Moc se mi líbí finish, jaký na nehtech vytvoří. Některé třpytky se na světle lesknou duhově do všech možných odstínů. Povrchový lak schne dobře a připadá mi, že také prodlouží výdrž laku na nehtech. Díky třpytkám se špatně odlakovává a nejlepší je použít alobalovou metodu.
Lak má 11ml a tuším, že jeho stálá cena je kolem 90,-. Lak je v prodeji ještě v dalších 7 odstínech, na které se můžete podívat zde
Lak se mi opravdu moc líbí a klidně Vám ho mohu doporučit :)

Přidávám Vám další fotky laku + efektu na nehtech:

Jak se Vám lak líbí? Máte nějaký lak z řady Glitter? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Lak je krásný :), zajímalo by mě, jak by vypadal třeba na bílém nebo černém podkladu!? :) Z téhle řady nemám žádný lak, hlavně kvůli ceny ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nzkoušela, protože se mi moc líbí takto, ale díky za tip :-)

      Vymazat
    2. Souhlasím, krásnej lak :) Asi ho vyskouším

      Vymazat
  2. Teď lituji, že jsem si ho nevzala pro sebe, je fakt moc pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Lak sa zdá byť fajn, ale hlavne si ho veľmi dobre skombinovala ;) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)