Makeup lasting finish nude 25 hour od Rimmelu :)

by - 6:30

Tento makeup zaregistrovala snad každá bledule, protože to je asi jediný makeup v odstínu 010 dostupný v drogerii. Koupila jsem si ho díky slevovému kupónu, který mi dala kamarádka. 
Obal by mohl být lepší, protože tím jak makeup stojí na víčku, hned po otevření vyteče makeup ven, takže se ho část vyplýtvá. Ale na druhou stranu, aspoň můžete vymačkat úplně celý obsah, takže v tubě nic nezůstane. Nejsvětlejší odstín je 010 Light Porcelain, který na první pohled vypadá světle (je trochu narůžovělý), ale po chviličce trochu zoxiduje do oranžova, ale na pleti to pak moc poznat nejde. Konzistencí je spíše tekutá, ale zároveň hutnější, roztírá se dobře, akorát mi občas dělá šmouhy. Mě se nejvíce osvědčilo na zapracování makeupu používat štětec. Hned po nanesení je pleť docela matná, ale během dne se matný efekt vytratí a také mi na sušších místech tvoří šupiny a jde poznat, ke makeup ještě mám a kde ne. Proto ho raději míchám s mým oblíbeným Match Perfection v odstínu 100 Ivory a pak je makeup ideální. Výdrž nemohu úplně posoudit, ale při odličování nějaký makeup na pleti je.
Má 30 ml a můžete ho pořídit zde za 189,- anebo v drogerii.
Makeup není špatný, ale více mi vyhovuje, když ho míchám s jiným makeupem.

Vyhovuje Vám? Jaký makeup je pro vás nejlepší v zimě? 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Měla jsem ho ve vzorečku a byl docela lehký a toho oxidovaní jsem si nevšimla, ale co bych chtěla posoudit ze dvou použití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si oxidování všimla, když jsem ho dala na ruku a po chvíli, když jsem makeupu trochu přidala, tak šel vidět rozdíl.

      Vymazat
  2. Já už mám druhé balení, mám mastnější pleť a nemůžu si stěžovat. Používám ale pod něj ještě vrstvu podkladové báze nebo krému od Biodermy, tato kombinace je pak perfektní, vydrží mi celý den :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná kdybych pod něj používala bázi, tak by byl pro mě lepší :)

      Vymazat
  3. možno ho nabuduce vyskusam :) http://flammelfive.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus :-) Ta cena není přehnaná a pokud ti nebude úplné sedět, tak ho můžeš použít na míchání :-)

      Vymazat
  4. Makeupy od Rimmelu patria k tým najlepším čo poznám :) skvelá recenzia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Já totálně miluju Match Perfection! Jen kdyby u nás v drogérkách byl také v odstínu 010.. :-\

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)