Recenze na kabelku :)

by - 6:30

Asi si budete myslet, že jsem se zbláznila, když Vám na kosmetickém blogu ukazuju kabelku, ale když ona je tak krásná! Doufám, že tímto článkem nevyvolám žádné negativní reakce, ale měli byste brát na vědomí, že je to můj blog a píšu především o tom, o čem chci já. :) Pokud se Vám tento článek nelíbí, tak jej raději nečtěte a nekažte náladu sobě ani mi :)
A teď už jdeme na recenzi :)
Když jsem si před Vánoci projížděla stránky  http://postovnezdarma.cz a vybírala si nějaký produkt, tak mi padla do oka tato kabelka. V té době jsem měla jen 2 kabelky a to jednu mini z Avonu a pak jednu kabelu, která vypadá jako na notebook. Neměla jsem žádnou klasickou kabelku, která by se dala nosit ke všemu. A proto jsem si začala prohlížet jejich nabídku kabelek. Tato se mi moc líbila a to i přesto, že není veliká. Rozměrově má 18x27cm. Je vyrobena z PU kůže, což by měla být koženka. Na první pohled je úplně jednoduchá a zapínaní kabelky je jen na magnet, ten ale skvěle drží, takže se kabelka sama neotevře. Uvnitř kabelky je jedna kapsička, vhodná na nějaké drobnosti a její zapínání je zip. Zip dobře funguje, nezasekává a jde dobře odepínat. Kabelka má na ramínku a na vnitřní kapse zlaté detaily. Super je, že se na kabelce dá zvolit velikost popruhu. 
Ještě bych chtěla zmínit, že kabelka přišlo dobře zabalená, takže nemohlo dojít k jejímu poškození a vůbec nezapáchala. 
Můžete ji pořídit zde za 355,- a je dostupná ve 2 barevných variantách- hnědé a modré.
zdroj
Nosíte takovéto kabelky nebo máte rádi sportovní kabelky? Líbí se Vám více hnědá varinta, kterou mám já, anebo modrá?

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí kabelky k recenzi.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Jééé, ta je nádherná ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Líbí se ti více modrá nebo hnědá? :) Mě více ta hnědá, protože ji více využiju, ale ta modrá má taky krásnou barvu.

      Vymazat
  3. To jsem nečekala, že bude tak pěkná, vypadá jako poštovní obálka ;) líbí se mi obě barvy, asi bych si neuměla vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám skoro stejnou v bílé variantě. Na peněženku, telefon a klíče bohatě stačí :) Na co zbytečně velkou kabelku plnou krámů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Jak jdu někde ven, tak je ta velikost ideální :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)