Spotřebované produkty LEDEN 2015 :)

by - 6:30

Dnes si dáme spotřebováno! Netuším proč, ale tento měsíc mám produktů nějak málo. Dokonce jsem na 2 při focení i zapomněla, takže je ukážu v dalším díle :) Produktů mám celkově 11 a nemám žádný vzorek ani cestovní balení.


Vlasy
Timotei kondicionér Nádherná bruneta (recenze)- kondicionér moc pěkně voní, ale vůně je trochu výrazná, takže to asi nebude pro každého. Konzistencí je řidší něž většina kondicionérů a to je jeho největší problém. Díky konzistenci z vlasů stéká a je třeba ho dát velké množství, aby s vlasy něco udělal. Vlasy zjemní úplně minimálně a pro hodně zacuchané vlasy by podle mě opravdu nebyl. V balení je 200 ml a stojí asi 60,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Balea odličovací ubrousky s třešní (recenze)-  Ubrousky se objevují hodně často ve spotřebovaných produktech, protože je mám opravdu moc ráda. Používám je pouze na odlíčení obličeje a na to jsou skvělé. Vůně je docela výrazná a často i chemická, ale to mi nevadí. V balení je 25ks a stojí cca 40,-. (Tuto verzi už nekoupíte, protože to byla loňská limitovaná edice).

Nivea odličovací mléko (recenze)- mléko jsem si koupila na doporučení kamarádky, ale opravdu mi nesedlo. Vůní je příjemné, protože voní jako většina produktů od Nivey. Odličuje dobře, ale s řasenkou to neumí nejlépe a odlíčení trvá. To by mi nevadilo, ale největší problém se objeví po odlíčení. V očích zůstane část mléka a je to nepříjemné. Na pleti mám hrozně upatlaný a nechutný pocit a to nepřekousnu. Navíc se k mléku musí použít hodně tampónků, aby mléko vsákly. Balení má 200ml a stojí kolem 100,-.

Nivea micelární voda - micelárka je velmi dobrá a těším se, až si pořídím další balení. Na odlíčení pleti je skvělá a na oči ji moc ráda používám v kombinaci s odličovacími oleji. Měla 200ml a stojí kolem 130,-. 

Tělo, ruce, nohy
Avon vyživující tělové mléko s mlékem a medem- tělové mléko se na blogu v žádné recenzi neobjevilo a to z jednoho prostého důvodu. V Avonu se už neprodává a proto mi přišlo zbytečné, o něm psát recenzi. Vlastnosti mi bylo stejné jako všechny mléka z řady Avon Naturals, jediný rozdíl jsem viděl v konzistenci, protože byl hustý a špatně se dostávala ven z lahvičky. Vstřebává se velmi rychle a pokožku hydratuje, ale pro úplně suchou pokožku by to nebylo. Mělo 200ml a stojí asi 60,-.

Dove sprchový gel Purely Pampering (recenze)- sprchový gel mi bohužel vůbec nevyhovuje vůní a to je pro mě největší problém. Když si čichnete k lahvičce, tak voní moc pěkně, ale při použití ve vaně se nějak změní a začne smrdět jako zvratky. Snažila jsem se to překousnout, ale nejde to. V balení je 250 ml a stojí asi 60,-. Tuhle variantu už bych opravdu nechtěla a pokud máte nějaký tip, na co použít zbytek obsahu, tak napište! :)

Alverde olejová masážní koupel na nohy- na tento olej jsem také nepsala recenzi, protože jsem si nebyla jistá, zda se pořád prodává. Tento produkt se může používat na 2 způsoby. První je jako součást koupele na nohy, ale to jsem nezkusila ani jednou. Druhý způsobuje, že olej budete normálně nanášet na suchou pokožku nohou, což jsem také nezkoušela a našla si vlastní využití. Nerada večer trávím dlouhou dobu ve sprše takže jsem produkt takto nechtěla používat. Možná se budete divit, ale olej jsem používala po holení. Letos v zimě se mi snad poprvé stalo, že mám po každém holení podrážděnou pokožku nohou, pokud nepoužiju olej. Tento mi skvěle pomáhal a nohy po něm byly krásně zklidněné a vyživené. Lahvička má 100 ml a já ji kupovala ve výprodeji za 20,-. Netuším, zda se pořád prodává. 

Dekorativní kosmetika
Avon tónovací a hydratační denní krém- O tomto produktu taktéž nebyla recenze a to proto, že jsem skoro vůbec nepoužívala. Vůní mi byl příjemný, konzistence byla bílá krémová s drobnými částečkami, které se při aplikaci změnily a vytvořili tak zabarvení krému. Odstín se hezky přizpůsobil pleti, ale vadilo mi, že zanechával mastný povlak. To je asi všechno, co si o něm pamatuju. Má SPF 20. Při přebírání své kosmetiky jsem zjistila, že se zkazil a změnil konzistenci, proto letí pryč. 50 ml stálo do 100,-.

Essence tužka na oči Stays No Matter What- tužka je v odstínu 02 Stunning Brown. Tužku jsem dostala ve swapu a jak sami vidíte, tak jsem celou ani nespotřebovala. Nejprve začnu tím pozitivním na tužce. Má krásný hnědý odstín, dobře se s ní kreslí ikdyž občas vynechává a je třeba linku udělat více tahy. Co se týče výdrže, tak ta je opravdu skvělá, ale tužka má jedno obrovské mínus. Nedá se ostrouhat!! Původně jsem myslela, že je vysouvací, ale není. Můžu se snažit jak chci, ale tužku nejde nijak otočit, aby vyšla nějaká tuha ven. Balení je z plastu, tak se mi zdálo divné, že by se měla strouhat a proto jsem se podívala na internet, abych našla nějaké recenze této tužky a dozvěděla se, jak tuhu ostrouhat, aby se tužka dala zase používat. Našla jsem, že normálně strouhátkem, jenomže to mi vůbec nejde. Jak je obal plastový, tak se strouhátko sekne a nejde tužkou točit. Zkoušela jsem na to úplně nové strouhátko a obal mi jej totálně ztupil, takže jsem ho mohla rovnou vyhodit. Navíc jsem při pokusu o ostrouhání skončila celá opatlaná a tužku jsem měla všude. Pokud víte, jak ji ostrouhat tak mi dejte vědět! Zatím ji ještě nevhodím a počkám jestli mi někdo neporadí. Tužka má 1,5g a stojí asi 60,-.

Ostatní a vzorečky
Nivea deodorant ve spreji Fresh Natural- na něj se ještě během příštího týdne objeví recenze, bohužel jsem ji nestihla sepsat dříve. Řeknu jen to, že jsem ráda, že už je spotřebovaný protože ta vůně byla šílená. Více se dočtete v recenzi :) Měl 150 ml a stál asi 70,-.

Biosil- toto je mé druhé spotřebované balení a aktuálně užívám třetí. Vlasy mi už nepadají tolik, ale nejsem si jistá, jestli za to může opravdu jen tento produkt. Když mi vlasy začaly padat opravdu hodně, tak jsem se nechala o kus ostříhat a používala na vlasy jen šampon a kondicionér a vše ostatní vynechávala. Nyní používám občasně i lak a vlasy si také občasně tepelně upravuju a už nepadají tolik. V balení je 60 tablet a stojí asi 70,-. 

Tak co jste spotřebovali vy za tento měsíc? Máte s nějakým produktem zkušenost? Napadá vás, co dělat s tou tužkou od Essence? :)

Ps: Příští týden se těšte na článek s lednovým Brandnoozboxem :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Jsem zvědavá na ten deodorant - chtěla jsem si od Nivey nějaký koupit, ale počkám si na recenzi :)
    PS: I tak myslím, že máš více (do)spotřebovaného než já :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tento měsíc nic nevypotřebovala, ale mám zkušenost s odličovacími ubrousky, jsou super!


    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsou :-) Mám ráda hlavně limitované vůně.

      Vymazat
  3. Díky za tip s tou olejovou lázní od Alverde :) mám ji skoro celou a nevím, co s ní, aspoň mi půjde to spotřebování od teď rychleji :) je zvláštní, že ti ta tužka nejde ostrouhat, taky jsem si koupila nové ořezávátko na jumbo tužky a nemám sebemenší problém :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Timotei mám Pure kondicionér pro normální, až mastné vlasy a až na to, že nevyživuje tak, jak bych si představovala je fajn, ale je pravda, že parfemace je vcelku silnější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)