Double Magic Mascara od Dermacolu :)

by - 6:30

Tuto řasenku jsem dostala od mé sestry, když mi došly mé řasenky a neměla jsem žádnou, co bych mohla používat. Byla jsem na ni zvědavá a tak jsem se pustila do testování :)
Prodlužovací kartáček:
Objemový kartáček:
Obal řasenky je obyčejný a nic proti němu nemám. Nejprve jsem netušila, jak ta řasenka funguje, že má 2 kartáčky, ale hned jen, co jsem ji otevřela jsem na to přišla. Kartáček je to pořád stejný, akorát ta část na délku má na sobě méně barvy než část objem, na objemové je barvy až moc. Když použiju prodlužující kartáček, tak mám řasy hezky oddělené a prodloužené, ale působí až moc přirozeně a nevýrazně. Mám raději výraznější řasy, ale to neznamená, že by tento kartáček byl špatný. Objemový kartáček je na tom u mě hůř. Kvůli velkému množství barvy mám pak řasy slepené a jsou a nich nánosy barvy, což vůbec nevypadá hezky a asi bych s tím ani nevyšla ven. Když použiju nejprve prodlužující kartáček a pak objemový a to řasy vypadají už lépe. I tak se mi efekt úplně nelíbí, protože s tou objemovou částí nejde nanést jen trochu řasenky.. Trochu mi vadí i konzistence řasenky, protože je až moc suchá a nepracuje se mi s ní úplně nejlépe. 
Řasenka má 7,5 ml a můžete ji pořídit např. zde za 229,-. Já bych si ji už asi nekoupila, ale nemůžu říct, že by byla úplně špatná :)

Jaká značka řasenky je vaše oblíbená? Máte raději dražší (řasenky z parfumérií) anebo levnější (řasenky z drogerií)?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ta kombinace prodlužující + objemový kartáček vypadá moc hezky :) Myslím si, že když člověk najde oblíbenou řasenku v drogerii tak se i obejde bez nějakých dražších :) ale chtěla bych vyzkoušet třeba slavnou "They're Real" od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych ji třeba dostala, tak ji zkusím. Ale sama bych si ji určitě nepořídila :)

      Vymazat
  2. Nejlépe vypadá ta verze objemový+prodlužující kartáček a taky jsem byla vždycky zvědavá, jak ty kartáčky fungují a myslela jsem si, že jsou tam 2 různé :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem věrná řasenkám od Maybelline akorát teď používám od Yves Rocher, která je vážně super. Jinak dávám přednost levnějším řasenkám, protože na ty drahé nemám peníze :D |Ale přála bych si tu od Benefitu :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Maybelline jsem měla 2x Collosalku, ale jinak s nimi zkušenost nemám. Od Yves Rocher jsem také žádnou neměla. :)

      Vymazat
  4. Mám ji, ale moc z ní nejásám, rozhodně na trhu najdu lepší třeba. Nápad řasenky zajímavý, ale...jinak te zvu na GA http://janesmoments.blogspot.cz/2015/01/husse-pet-food.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, určitě jsou lepší řasenky, ale zase to není úplný propadák a dá se použít :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)