Nákupy PROSINEC 2014 :)

by - 6:30

Je první den v měsíci a proto přináším nákupy! V prosinci se ke mě dostalo hodně nové kosmetiky, protože jsem dost věcí dostala na Vánoce, pokud jste ještě článek neviděly, tak se můžete podívat na první část dárečků a na druhou část dárečků

Prvním produktem je suchý šampon Swiss O Par, který se  prodává v Dm. Mamka jeden den šla do Dm tak jsem ji poprosila ať se mi podívá na nějaký suchý šampon a ona mi vybrala a koupila tento jen díky tomu, že byl nejlevnější. Stál 70,-. Už jsem Vám o něm psala ve ve srovnávací recenzi. Dále mi mamka pořídila antiperspirant od Garnier a to jen kvůli tomu, že objednávala na nějaké webové stránce a chybělo jí pár korun do poštovného zdarma, tak mi ho do košíku přihodila.. Stál 40,- a jsem na něj už zvědavá, protože jsem Garnier antiperspiranty ještě nikdy nezkoušela. Dalším produktem je Garnier pleťový krém, který jsem si pořídila kvůli kamarádce, která mi ho ukázala v drogerii Teta, když byl zrovna v akci za 50,-! Když vím, že jeho normální cena je 150,-, tak jsem ho tam prostě nemohla nechat. Pokud pravidelně čtete můj blog, tak víte, že jsem už jedno balení měla a moc mi vyhovoval, tady máte odkaz na recenzi, pokud jste článek neviděly :) Saloos hydrofilní odličovací olej s růžovým dřevem mi opět pořídila mamka, protože ví jak moc mi sedí! Tentokrát vím, že ho kupovala na pilulka.cz, kde mají tyto oleje za velmi přijatelnou cenu. V Dm tyto oleje stojí kolem 100,-, tady ho mají za 68,-. 

Já sama jsem si koupila 2 laky na nehty. Až Vám řeknu za kolik jsem je pořídila, tak pochopíte roč jsem je musela mít. Rimmel je v odstínu 701 Jazz Funk a Astor je v odstínu 202 New Bohemian. Rimmel stál 20,- a Astor taky 20,-. Navíc jsem při placení dostala nějakou slevu (netuším jakou a za co) a oba dva laky mě vyšly dohromady na 35,-. Super kup, nemyslíte? :) Jelikož jsem Avon lady, tak objednávám produkty, které si u mě objednají známé a tak a nějak se mi podařilo navíc objednat linky ve fiixu Mega Effect od Avonu. Jak naschvál ani nebyly v akci, takže jsem je objednala za 119,-. Mohla jsem je poslat zpátky do Avonu, ale zas bych musela platit za poštovné, tak jsem si je radši nechala. Ještě jsem si koupila mono oční stín od Maybelline Colorama, ale na ten jsem si při focení nevzpomněla, takže Vám ho neukážu. Kupovala jsem ho v Rossmanu ve výprodeji za 15,- a je v odstínu 501, což je krásná šampaňská barva a na víčku vypadá super :) Takto nějak vypadá:
mono stín Maybelline Colorama v odstínu 501
zdroj

Co jste si v prosinci pořídily vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Pokud používáte Saloos odličovací oleje, kde je kupujete a za kolik? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Moje nákupy byly hodně malé v prosinci, kvůli nakupování dárků :) sehnala jsem ale v DM v akci nálepky na nehty (není to jen ozdoba, ale "barva" přes celý nehet) od s-he tak se těším, až je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: asi budu muset do té Tety chodit častěji - pokud se nemýlím, tak tam mají někdy takové velké slevy/výprodeje ne? (myslím tím ty laky na nehty a asi i ten krém?) :)

      Vymazat
    2. No ten krém jsem našla normálně v regálu u ostatní pleťové kosmetiky, lak od Rimmel byl také normálně ve stojanu Rimmel a ten Astor jsem našla u pokladny v tom jejich slevovém košíčku.

      Vymazat
  2. Ja som si toho moc nenakupila,dostala som toho vela na sviatky takze ani nebolo co :)

    Nezabudni vyskusat stastie vo sviatocnej GA: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já sama jsem si také nekoupila téměř nic :)

      Vymazat
  3. Já se držím, mám toho doma tolik, že nestíhám spotřebovávat.
    Jinak Saloos jsem vždy kupovala v DM, ale v Pemi ho mají asi za 79 kč, takže odteď nakupuji tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pemi v okolí nemám, takže objednávám z netu. Já mám taky velké kosmetické zásoby, pokud jsi četla článek o zásobách mé pečující kosmetiky, tak asi víš :) :)

      Vymazat
  4. Oční stíny Colorama mě teda velmi překvapily, taky jsem si nakoupila, za 15,- by to byla škoda to tam nechat ;) Olej Sallos kupuji v jednom takovém obchůdku s dekoračními předměty za cca 84,-, ale je blbé, že cena postupně roste :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš štve ta cena v Dm. Díky tomu jsem nucena objednávat z netu.. :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)