Má rutina v čištění a péči o pleť- ZIMA 2015 :)

by - 6:30

Dnešní článek bude trochu speciální, protože jsem se rozhodla vám přiblížit mou rutinu v odličování a péči o pleť. Produkty rozdělím podle částí dne, abych vám svou rutinu maximálně přiblížila. Ukážu vám aktuální produkty, které používám a časem bych určitě udělala update (třeba na jaře). Pokud už jsem na nějaký produkt psala k recenzi, tak ji otevřete kliknutím na název produktu. :)


Ráno
První, co dělám než se začnu líčit je, že použiju pleťovou vodu na dočištění pleti od nečistot, které se na ni mohly přes noc nachytat. Aktuálně používám osvěžující pleťovou vodu Solutions od Avonu. Pleť mám po ní čistou a je připravena na aplikaci pleťového krému. Nemám nějaký pleťový krém, který bych si kupovala pořád dokola, ale dost je střídám a snažím se na jít ten, který bude nejlepší. Někdy mám jen jeden krém, který používám ráno i večer, ale aktuálně se ke mě dostala sada denního a nočního, tak používám jeden ráno a jeden večer, jak by se mělo. Konkrétně je to denní zvláčňující krém od Nivey. Líbí se mi na něm, že je z 95% přírodní (takže neobsahuje parabeny ani silikony), krásně voní a pleť mám po něm opravdu vyživenou. Musím se přiznat, že jsem si ho oblíbila po prvních pár použitích a asi je to jeden z nejlepších krémů, které jsem kdy měla. 

Odličování
Pokud můj blog čtete déle, tak víte, že na odličování mám moc ráda ubrousky. Bohužel mi před pár dny došly a v zásobě mám jen jedny, které si chci ještě nechat na později, takže nyní nepoužívám žádné. Mé oblíbené jsou od Baley :) Na oči jsem si poslední dobou hodně oblíbila hydrofilní odličovací olej od Saloos ve variantě s granátovým jablkem. Krásně voní, odličuje naprosto skvěle a nevysušuje oční okolí. Používám ho nejčastěji v kombinaci s micelární vodou, nyní používám micelární vodu od Nivey, kterou si nemůžu vynachválit. Používám ji pak také na odlíčení pleti. 

Večer
Ve dny, kdy jsem líná (což je asi 4x týdně), používám jen tyto 2 produkty. Jako první je opět osvěžující pleťová voda Solution od Avonu, která mi pleť připraví na aplikaci nočního krému. Používám regenerační noční krém od Nivey, který je taktéž přírodní (jako ten denní zmíněný výše) a nemůžu si ho vynachválit. Také je z 95% přírodní (neobsahuje parabeny a silikony) nádherně voní a pleť je po něm heboučká a vyživená.  
Ve dny, kdy se mi chce být déle v koupelně a pořád si vyčistit pleť používám ještě 2 produkty navíc. Mým velkým oblíbencem je pleťový peeling od Oriflame s meruňkou. Krásně voní, má hodně zrníček, které pleť hezky "obrousí" a je pak heboučká. Dále používám kompletní čistící krém od Garnier pro suchou pleť, ale to jen z toho důvodu, abych ho spotřebovala. Nesedí mi, pleť mi vysuší a je celá hrozně napnutá. Po použití tohoto čistícího krému se můžu namazat klidně i 3x po sobě a krém se vstřebá během pár sekund, když je ta pleť tak moc vysušená. :/

Tak to by bylo z mé péče o pleť všechno. Pokud máte nějaký dotaz, napište mi do komentáře nebo na email :) Určitě odpovím ;)
Jaké produkty používáte vy? Liší se nějak vaše ranní a večerní péče o pleť? Máte zkušenost s nějakým produktem, který používám? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Moje ranní i večerní rutina je hodně jednoduchá, ale chtěla bych si pořídit pár výrobků z jedné řady třeba od Nivea, aby ta péče byla efektivnější :) Ten denní krém taky mám moc ráda a určitě budu kupovat znovu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se k němu časem také chtěla vrátit, ale v zásobě mám ještě jiné kousky. :)

      Vymazat
  2. Pořád nevím, zda mám od Nivei něco zkusit, i když to tolik lidí vychvaluje, tak je mi ta značka prostě nesympatická :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji vždy spíše přehlížela, ale byla to chyba :)

      Vymazat
  3. Ten pleťový peeling od Oriflame mám taky, je suprový :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :) Navíc stojí málo, takže bomba :)

      Vymazat
  4. Spomedzi týchto produktov som skúšala jedine micelárku od Nivei a u mňa to bol taký skôr priemerný produkt. Ja začínam ráno čistením pleti mydlom Dove, potom nasleduje hydratačný krém a make-up, večer sa odlíčim buď micelárkou Eucerin napr. alebo inou, niekedy sa odličujem gélom a na očné okolie používam momentálne dvojfázový odličovač Eucerin, všetko to opäť zakončím mydlom Dove a nasleduje nočný krém, momentálne Effaclar Duo+.
    Pozývam ťa na moju giveaway.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z produktů, které jsi vyjmenovala, jsem nevyzkoušela ani jeden (kromě micelárky od Nivey). :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)