Oblíbenci za měsíc leden :)

by - 16:36

Na včerejšek jsem nestihla předepsat článek kvůli učení do školy. Teď jsem si udělala chvilku a rozhodla se sepsat článek o mých oblíbencích za leden. Opět tu ukážu 7 produktů, jako v každém díle oblíbenců. Snažila jsem se vybírat produkty, které se tu ještě neobjevily.

Sprchový gel, který aktuálně používám je od značky Possibility a mám ho ve verzi Blueberry Pancakes. Vůně je trochu chemická, což by někomu mohlo vadit, ale mi to nevadí a vůni jsem si oblíbila. Tento produkt není jen sprchový gel, ale můžete ho použít jako pěnu do koupele i šampon. Zkoušela jsem ho zatím jen na sprchování a nevím, zda ho budu zkoušet i na další 2 způsoby. Co se týče parfému, tak ty jsem přes zimu trochu omezila a skoro každodenně používám tělový sprej s vůní pomeranče, skořice a zázvoru od Avonu, který byl součástí předloňské limitované edice přes Vánoce. Hrozně se mi tou vůní hodí k zimě a Vánocům, takže ani nemám chuť používat něco jiného. Vůně sice nevydrží dlouho, ale je to sprej, takže od něj nečekám celodenní výdrž. Na odličování jsem si velmi oblíbila micelární vodu od Nivey, ale bohužel mi už dochází, takže si ji snažím šetřit.
Mám tu i pár produktů z dekorativní kosmetiky. Začneme produkty na oči, kterých tu mám více. Nejnovějším oblíbencem je oční stín od Maybelline v odstínu 501. Kupovala jsem ho ve výprodejovém košíku za 15,-. Má nádherný odstín, na víčku je krásně lesklý a oko krásně prozáří :) Pod stíny poslední dobou nejčastěji používám bázi od Dermacolu. Je na dotek silikonová, víčko krásně zmatní a stíny na ní dobře drží. Na Vánoce jsem od mamky dostala řasenku Super Shock Max. Sice mám ještě nějaké načaté řasenky, ale už jsem se nemohla dočkat až tuto začnu používat. Je prostě skvělá a není to mé poslední balení :) Na rty mám moc ráda lip butter od Nivey s příchutí vanilky. Rty krásně hydratuje, ale kvůli balení ho používám jen doma.  

Jaké oblíbence máte vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jakou bázi pod oční stíny používáte vy?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Ten sprcháč od Possibility jsem zkoušela i na vlasy a fungoval teda překvapivě dobře :) Vlasy nebyly teda lesklé, hebké a úžasné, ale mě to teda stačilo (pak jsem použila ještě balzám na vlasy ve spreji do délek vlasů). Řasenku od Avon jsem dlouho neměla a měla bych to napravit, hned jak nějakou dopotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ho asi budu muset vyzkoušet, když říkáš že je dobrý na vlasy :O Spíš jsem se bála ať jim to neublíží nebo tak.

      Vymazat
  2. Pekný príspevok,ten spcháč od Possibility vyzerá úžasne.
    odkiaľ ho máš? :)
    http://mimlovee.blogspot.sk/ budem rada ak navšítviš môj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho na http://www.galaxieprani.cz , ale už tam nemají přímo tuto verzi. Pokud tě to zajímá, tak tu máš odkaz na výrobky od Possibility, které na eshopu nabízí- http://www.galaxieprani.cz/galaxieprani/eshop/29-1-TELOVA-KOSMETIKA/0/1/POSSIBILITY :)

      Vymazat
  3. i can't move without my lip butter ! :*

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)