Oční stín Single od Avonu :)

by - 6:30

Dnes si dáme recenzi na oční stín, který je v Avonu už nějakou dobu a já ho už mám dobře odzkoušený. Stíny používám minimálně 3x týdně a když jsem v Avonu uviděla tento musela jsem ho mít, protože má ideální barvu na denní líčení.
Stín Vám přijde ještě v černé lesklé krabičce, ale tu jsem už bohužel vyhodila a nestihla ji vyfotit. Obal je lesklý černý a je vyrobený z plastu. Balení obsahuje i mini houbičkový aplikátor, který by se v nouzi nebo při cestování použít dal.  Na dotek je stín jiný něž jsem zvyklá, je takový jakoby hebký a minimálně práší. Vybrala jsem si odstín Soft Vanilla. Super je, že stín je matný. Na ruce pigmentace moc nevynikne ale na víčku moc pěkně vypadá a vytváří velmi přirozený efekt. Super by mohl být i na ztrácení přechodů na víčku mezi stíny, protože to je krásná tělová barva. Na víčko se mi nejlépe nanáší prstem (tak jako většina stínů). Výdrž je asi 7-8 hodin s bází, bez báze stíny ani nepoužívám, protože by mi nevydržely. 
Za mě je stín super a nejlepší na něm je, že je krásně matný. V nabídce jsou i další odstíny- Pink Petal (světle růžová), Iris Icing (světle modrá), Satin Taupe (hnědá) a Blackest Black (černá). Mě se ještě moc líbí odstín Satin Taupe, protože by mohl být super do záhybu oka. Možná si jej časem pořídím, protože se mi opravdu moc líbí! 
Stín má 1,6g a cena se pohybuje od 69,- do 129,-. Pokud Vás stín zaujal, tak Vám můžu dát tip. V Avon katalogu s číslem 2/2015 tyto stíny jsou dokonce v akci za 69,-, je to ale podmíněno nákupech jakéhokoliv produktu z katalogu.

Jaká značka podle Vás vyrábí nejlepší stíny? Máte rádi katalogové značky anebo se jim spíše vyhýbáte?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tak to bych se na ně koukla, když budou v akci! :) Chtěla bych někdy vyzkoušet od L'oréal Color Infallible, ty jsou prý úžasně pigmentované a ty odstíny, které jsem viděla! No krása... ale stojí myslím okolo 200 Kč :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně mrkni! Odstíny vypadají moc hezky, pro mě je ale nejnositelnější ten vanilkový, ale ten taupe je taky moc krásný, jenže já mám stínů tolik! :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)