Possibily 3v1 a Dove sprchový gel :)

by - 6:30

Dnes si dáme menší srovnávací recenzi produktů do sprchy, které mi poslední dobou prošly pod rukama. Který mi podle vás více vyhovuje? :)

Sprchový gel, pěna do koupele a šampon od Possibility
Začala bych obalem, který je docela jednoduchý a hezký detail na něm je recept na borůvkové palačinky. Přijde mi to jako super nápad a navíc to tak nemá každá značka. Recepty můžou být na lahvičkách různé, záleží na příchuti, kterou máte. Já mám variantu Blueberry pancakes, což jsou borůvkové palačinky. Dávkování je v pohodě, dá se krásně korigovat množství. Problém nejspíš nastane, až budu sprchový gel mít na dně, protože obsah asi budu muset vytřepávat ven. Konzistence je spíše tekutější, což jde vidět i na fotce. Musím se přiznat, že jsem tento produkt zkoušela pouze jako sprchový gel, protože se bojím ho dát na vlasy a jako pěnu do koupele jsem ho nezkoušela, protože si vany nedělám. Jako sprchový gel mi moc vyhovuje a velkým plusem je pro mě i vůně. Je hrozně příjemná a sladká, možná trochu chemická, ale mi to nevadí. Při sprchování krásně pění, pokožku provoní a zbytečně ji nevysušuje.
Velkým plusem je velké balení a příznivá cena. Lahvička má 525ml a mám pocit, že jsem ji pořizovala asi za 70,-. Já sprchový gel objednávala na galaxii přání, ale tam už přesně tento produkt v nabídce nemají. Dívala jsem se na internet, abych tu mohla přihodit jiné stránky, kde se dá tento produkt koupit, ale bohužel jsem nenašla. :/

Sprchový gel Dove Purely Pampering
Tady nemám balení také co vytknout a působí na mě pěkně. Trochu špatně se mi otevírá víčko a pokaždé se bojím, že si zlomím nehet. Sprchový gel pro mě není vlastnostmi špatný, ale hlavním problémem u mě je vůně. Z lahvičky je příjemná, ale necítím v ní ani kokos ani jasmín. Problém nastane jakmile sprchový gel začnu ve vaně aplikovat. Vůně se změní a začne smrdět po zvratcích, ale opravdu moc. Ve vaně bych to asi překousla, ale vůně je pak cítit i z těla a to opravdu nepřekousnu. Přiznám se, že sprchový gel jsem použila asi 5x a více už to nezvládnu, protože mi je z té vůně docela špatně. Netuším, co dělat se zbytkem v lahvičce nějaký tip? :) Konzistence sprchového gelu je krémová a pokožku hydratuje.
Sprchový gel má 250 ml a prodává se asi za 60,-. Nedoporučila bych jej, ale jen kvůli vůně. V zásobě mám jinou variantu, tak snad bude lepší :)


Máte nějakou zkušenost se značkou Possibility? Slyšeli jste už o ní? Jaká značka produktů na tělo vám nejvíce vyhovuje? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak to mě pobavilo, recept na palačinky na sprcháči ? Dost dobré :DD nedávnou jsem očuchávala v drogérii ty sprcháče Dove a nepřišlo mi to tak hrozné, voněly mi, ale možná se ta vůně zhnusí po pár použití, já to tak taky mám u některých produktů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že se mi nezhnusila po několika použitích.. Ta vůně se změní, jakmile to začneš ve sprše používat a začne prostě smrdět.

      Vymazat
  2. Já o značce Possibility slyším poprvé a určitě bych ji ráda zkusila :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)