Zklidňující čistící pleťové mléko Aqua Effect od Nivey :)

by - 6:30

Než začnu s recenzí, chtěla bych vám říct, že jsem si založila facebookovou stránku (odkaz) a také jsem si založila účet na vinted.cz, můj profil je zde. Je tam nová kosmetika, ale i použitá nebo vyzkoušená. Všechny použité produkty jsou vydezinfikované. Pokud byste měli zájem o nějaké produkty, tak mi tam stačí napsat :)
Už jdeme na recenzi ;) Někdy na podzim jsem si v akci pořídila odličovací pleťové mléko od Nivey pro suchou pleť. Toto mléko mi hodně doporučovala moje kamarádka (odkaz na její blog) a když jsem ho viděla v akci, tak jsem neodolala. Dnes se podíváme na to, jak moc mi ne/sedlo. 
Obal je naprosto jednoduchý a dávkování mi také velmi vyhovuje, protože můžu ideálně korigovat množství produktu, které dám na vatový tamponek. Konzistence pleťového mléka není úplně tekutá, ale pokud byste otevřeli víčko a lahvičku obrátili dnem vzhůru, tak obsah vyteče. Vůně je velmi příjemná a typická pro značku Nivea, možná by někomu mohla vadit, protože se o ní nedá říct, že by byla nevýrazná. Zkoušela jsem mléko na odlíčení pleti a za sebe bych ho spíše doporučovala na pleť, ale i toto použití má své mínusy. Na oči mi vadí, protože mi po použití zůstane nějaká část mléka v očích a mám takové to rozmazané vidění. Musím vás varovat, hlídejte si množství produktu, které na odlíčení očí použijete, protože pokud to přeženete, tak vás budou pálit oči. Na pleť mi mléko nevadí, ale nepřekousnu ten lepkavý pocit na obličeji, je to nechutné. Na odlíčení mléko jinak není špatné, sundá makeup, řasenku i další produkty dekorativní kosmetiky. 
Čistící mléko má 200ml a ceny jsou různé, ale většinou stojí asi kolem 100,-. Já bych si mléko už nekoupila, protože jsou podle mě mnohem lepší micelárky nebo třeba odličující ubrousky. :)

Jaký produkt na odličování vám sedí úplně nejvíce? Máte zkušenost s odličovacími mléky? Jakou značku na pleť máte nejraději?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Super :-) LEN BY ma potešilo keby som mohla nájsť tvoj blog v aplikácii bloglovin :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě ani nenapadlo se tam registrovat. Mrknu na to ;-)

      Vymazat
  2. Já mám ale jiné to odličovací mléko (z řady "aqua effect" refresning cleansing milk pro normální až smíšenou pleť), ale nevadí :D Na odličování očí jsem pleťové mléka ráda neměla, ale našla jsem způsob, po kterém nemám ani ulepenou pleť a není potřeba dalších tamponků - jednoduše ho pak smyju z pleti vodou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys mi říkala, žr odličovací mléka od Nivey jsou boží, že odlíčí všechno úplně lehce a nic jsi neříkala o umaštěné pleti a tak si mě nalákala. Já jsem mléka na odličovaní používala kdysi a nebyla spokojená, ale myslela jsem, že tohle bude úplně jiné a lepší, když si ty od Nivey tak vychvalovala. Holt jsem podle tvého popisu čekala super používání no. :-)

      Vymazat
  3. Po odlicovacim mléku mám docela umaštěnou a ulepenou pleť a na oči mi to kolikrát nestačí :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)