Osvěžující pleťová voda Solutions od Avonu :)

by - 6:30

Tato pleťová voda se ke mě dostala díky mojí mamce, která si jí pořád vychvalovala a lákala mě na ni. Když mi došla pleťová voda a neměla jsem žádnou jinou v zásobě, tak jsem si vzala tuto od mamky. Jak mi asi vyhovuje? :)
Obal je úplně obyčejný a nic proti němu nemám. Dávkování je také bezproblémové, protože se pleťová voda dostává ven malou dírkou uprostřed hrdla. Vůně je mi velmi příjemná a připomíná mi dětská léta, protože voní jako bublifuk!! Po použití na pleti nejde cítit. Samotná pleťová voda má namodralou barvu a jako plus vidím, že neobsahuje alkohol. Po použití leť není vůbec nevysušená ani podrážděná. Občas se mi stává, že mi nějaká pleťová voda tochu podráždí oči, když ji nanesu blízko očím, ale u této se mi to neděje. Používám ji vždy před nanesením pleťového krému na dočištění a je skvělá :) Při pravidelném používání (ráno a večer) jsem nezpozorovala žádné zhoršení pleti ani nic podobného. 
Má 200 ml a prodávala se za cenu kolem 70,-. Netuším, zda je pořád ve stálé nabídce, protože mám pocit, že jsem tuto pořizovala v nějakém výprodeji. 

Používáte pleťové vody? Jaká je vaše oblíbená? Zajímal by vás nailpolish tag a mé skladování laků na nehty? Uvažuju, že bych tento tag sepsala, tak mi dejte vědět. ;) 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá zajímavě - koukala jsem na letáček Yves rocher a měli tam pleťovou vodu a tonikum v jednom (nemají něco podobného v avonu?), žádnou pleťovou vodu teď nepoužívám, mám raději čistící gely :) Nail polish tag určitě udělej, je to fajn to dělat třeba každý rok nebo půlrok a pak člověk vidí, co všechno si koupil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám pleťové gely i pleťovou vodu :D Dobře, nailpolish tag bude! :)

      Vymazat
    2. Teď jsem se musela podívat, kdy jsem já dělala naposled Nail polish tag a bylo to skoro před rokem (a ten úplně první byl taky na začátku 2013 :D - to jsem měla jenom 15 laků na nehty! :D).

      Vymazat
    3. To já měla 22 laků, jak jsem článek loni dělala ještě na starém blogu :D Teď netuším, ale myslím, že asi více :)

      Vymazat
  2. Určitě udelej naipolish tag, clovek pak porovnává svoji sbírku s jinou a uvažuje, co a která barva mu chybí :Dpletovou vodu jsem snad nikdy neměla, stačí mi micelarka a gel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, zkusím nailpolish tag sepsat ještě tento měsíc, ale uvidíme, jak to stihnu :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)