Gelový lak na nehty od Avonu :)

by - 6:30

Hned jak se v katalogu tato nová řada objevila, tak jsem si hrozně chtěla nějaký lak pořídit. Nakonec se ke mě dostaly 2 odstíny a dnes se koukneme na 1 z nich :)
Lak má stejný obal jako mají laky na nehty z klasické řady nailwear pro+ a liší se jen nápisem. Lahvička je ze skla a víčko je z lesklého plastu. Štěteček laku je také klasický pro laky na nehty od Avonu- je rovně střižený a úzký. Lak mám v odstínu Siberia, což je nádherná tmavě modrá s modro-stříbrným shimerem připomínající noční oblohu. Barva je opravdu krásná a nehtech vypadá moc hezky! S lakem se mi dobře pracuje, na pokrytí celé plochy nehtů je třeba více tahů. Schne docela rychle a má nádherný lesk. Snažila jsem se to vyfotit, ta se níže na fotkám mrkněte. Po 4 dnech se začínají některé nehty trochu olupovat a díky tmavé barvě to je docela vidět, takže je třeba nehty předělat. 
Má 10 ml a jeho cena je do 119,-, ale dá se sehnat i v akci za 59,- nebo 69,-, je třeba trochu sledovat katalog a akci vychytat :) S lakem jsem moc spokojená a chtěla bych si pořídit i jiné odstíny, ale tentokrát jen nějakou krémovou barvu bez shimeru .

Fotky na nehtech:
Taky jste tak propadli gelovým lakům? Máte zkušenost s nějakým od Avonu? A jak se vám líbí tento odstín? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Jestli chceš vyzkoušet nějaký ten krémový odstín (jak jsi psala) tak doporučuju světle fialový "lavender sky" se jmenuje myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu na něj, ještě jsem nepřemýšlela, jaký krémový odstín si koupit :)

      Vymazat
  2. Já mám dva gelové laky od Avonu a jsem s nimi spokojená. Tento vypadá skvěle :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. Jěště nemám ani jeden. Bohužel kvůli škole kde jsem u zvířat ( koní) nehty nevydrží takže si nehty moc nelakuji. Každopádně tyhle gelové od Avonu vypadaji pěkně. Gelové laky od Essence mě nijak neuchvátily tak třeba tyhle ano

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nehty lakuju pořád, ale když jsem v práci, tak mi moc nevydrží. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)