Šampon Volume Lift od Syoss :)

by - 6:30

Konečně pátek! Tento týden se mi neuvěřitelně táhl a už jsem se nemohla dočkat konce. Ve škole toho bylo opravdu dost, takže jsem ráda, že příští týden budu mít volnější. A pak už jeden týden s učením a čauky! :) 
Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na skvělý šampon od Syossu, který jsem si moc oblíbila! :)
Obal tohoto šamponu není nic extra a myslím si, že zrovna obalem by vás určitě nezaujal. Každopádně svůj čel dobře plní, šampon se s ní skvěle dávkuje a víčko se dobře otevírá. Šampon má klasickou konzistenci a bílo-průhlednou barvu. Na vlasy se nanáší dobře, krásně pění a není ho třeba velké množství. Má moc příjemnou vůni, je spíše kadeřnická a necítím v ní nic konkrétního. Po umytí jeho vůně ve vlasech zůstane, ale ne na celý den. Vlasy po něm mají přirozený objem a vypadají moc hezky, ale to nejlepší je, že mi vlasy více nemastí a druhý den je mám pořád hezké. Třetí den už si je raději myju, protože nechci, abych chodila s mastnými vlasy, ale musím říct, že ty vlasy nejsou tak mastné jako s jinými šampony. K šamponu je lepší použít nějaký kondicionér, ale pokud ho nepoužijete, tak se vlasy i tak dají hezky rozčesat. Šampon by neměl obsahovat silikony.
Tento šampon stojí do 100,-, určitě se dá sehnat i levněji v nějakých akcích. Na tomto šamponu je super i jeho obsah, protože má 500 ml. Toto množství je vzhledem k jeho ceně fakt super :) Šampon si určitě koupím znova, protože byl nejlepší z těch, které jsem za poslední půlrok vyzkoušela. Mohu ho jedině doporučit! :)

Co vy a kosmetika Syoss? Já si vždycky myslela, že není moc kvalitní, ale opravdu mě hodně překvapil! Máte zkušenost s nějaký jejich šamponem nebo dokonce přímo s touto variantou? Určitě se se mnou o své zkušenosti podělte v komentářích :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Tento veľmi pekne vonia, spočiatku boli moje vlasy s ním mastné tak ako s inými, ale postupne asi vplyvom silikónov sa mi začali mastiť ešte viac, takže som minula polku a musela som ho odložiť. Ale objem dodával to je fakt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že ti neseděl. Já mám hodně jemné vlasy a vůbec mi je nemastí ;)

      Vymazat
  2. Jediné co od Syossu kupuji je lak na vlasy, šampony mi bohužel nesedí, strašně se mi po nich mastí a plihnou vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi přesné tuto verzi? Třeba jen tato je dobrá. ☺

      Vymazat
  3. Já miluji jejich stříbrný lak na vlasy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V budoucnu bych od Syoss chtěla zkusit hlavně suchý šampon, ale třeba sáhnu i po laku ☺

      Vymazat
  4. Šampony od této značky nepoužívám, zato laky na vlasy maj úžasný

    OdpovědětVymazat
  5. Já šampony od syoss nepoužívám strašně se mi po nich mastí vlasy. Jen kondicionéry do konečků a nebo když je nouze tak suchý šampon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nechápu, že mi vlasy nemastí a to mi je přitom mastí skoro všechny šampony 😯

      Vymazat
  6. Ja tiež Syoss nepoužívam, keďže kamarátkam veľmi mastil vlasy a ja mám práve s týmto problém, takže to nebudem zhoršovať.. :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím mám taky problém, ale tenhle šampon mi je prostě tolik nemastí :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)