Nákupy KVĚTEN 2015 :)

by - 6:30

Původně jsem si myslela, že tento měsíc bude na nákupy hodně chudý, ale opak je pravdou a já mám nových opravdu hodně produktů. Pár produktů mi přišlo v rámci spoluprací, ale většinu produktů jsem si kupovala sama. :) V červnu snad nebudu mít skoro žádné produkty, protože chci šetřit na dovolenou, kterou mám v polovině srpna a chci si koupit maximálně věci, které budu potřebovat na dovolenou. 
Dnes jsem se rozhodla začít tělovou kosmetikou. Jako první můžete viděl sprchový gel od Isany s vůní žlutého melounu a hrušky. Nejen, že krásně voní, ale také obsahuje olejové částečky, takže by neměl pokožku vysušovat. Kupovala jsem ho normálně v Roossmannu a za 24,-. Ta modrá věc, která je na fotce je přístroj k odstranění celulitidy CelluBlue. Dostala jsem ho k recenzi a zatím ho použila jen párkrát, takže uvidíme, zda se dostaví výsledky po delším používání :) Jak možná víte z mého facebooku, tak jsem si objednala několik věcí od Ziaji ze stránky ruzova10 a mezi nimi byl i tělový a pleťový peeling s vůní citrusový koktejl. Tento peeling má 200ml a stojí jenom 49,-, takže jsem ho musela mít. Dále je na fotce sada ananasových produktů na nohy od Avonu. Tato sada je novinkou a obsahuje krém na nohy, peeling na nohy a sprej na nohy. Krém na nohy si původně nechala mamka, ale byla z něj tak nadšená, že mi ho dala asi z poloviny prázdný,a bych ho taky vyzkoušela. Krém mě také mile překvapil a už se k mamce nevrátil :D Peeling na nohy jsme si koupily společně a také je moc příjemný. Sprej na nohy je klasika, ale tento jsem ještě nevyzkoušela, protože teď mám načatý jiný. Celá tato sada stála 99,-, normálně se každý produkt dá sehnat do 70,-. Dalším výrobkem od Ziaji je sprchový gel s vůní koly. Je sice určený pro děti, ale já si ho kvůli té vůni objednala i tak, protože kde jinde takový sprcháč seženete? :) Navíc ho je půl litru a stál 74,-.


Objednala jsem si i vzorečky od Ziaji. Celkově jich bylo kolem 30ks jen za 30,-. Sada obsahovala různé produkty, pro různý věk a z různými vůněmi. Některé jsem rozdala, pár nechala do soutěže a zbytek používám. :) Lips jsou tabletky proti aftům a koutkům. Já na koutky trpím šíleně a teď se mi docela rozjely, tak jsem si řekla, že tyto tabletky zkusím. Už mám půl balení pryč a nezdá se mi, že by mi nějak pomáhaly. Tato krabička má 30 tabletek a stojí 40,-. Kupovala jsem je na pilulce, dokonce je tam teď mají v akci. Pravidelně užívám Biosil Plus a chtěla jsem si objednat další balení, ale omylem jsem si koupila obyčejný Biosil. Ten se bere 2x denně a neobsahuje tolik látek jako Biosil Plus, takže příště sáhnu spíše po své stálici. Biosil jsem kupovala na pilulce za 57,-. V Tetě měli slevu 40% na Schaumu a proto jsem si pořídila suchý šampon. Už jsem ho měla a byla jsem spokojená, takže jsem si ho cca za 50,- musela pořídit. Došel mi lak na vlasy, tak jsem si chtěla pořídit nějaký nový a zkusila jsem lak na vlasy od Lybar pro objem vlasů.  Poslední věcí na této fotce je parfém značky Charismo, o kterém jsem už psala článek a navíc se můžete zapojit do soutěže a jeden ze 3 parfémů si vyhrát (odkaz na článek a giveaway- klik). 

Na úvodní fotku jsem zapomněla dát miniaturku micelární vody od Yves Rocher, která byla jako dárek k nějakému časopisu. Na pleť je fajn, ale na oči dobrá není. K recenzi mi ještě přišla miniaturka Professional Cleansing od Karin Herzog. Ten jsem zatím vyzkoušela 2x, takže k němu zatím nemůžu nic říct. Na pleť jsem teď začala používat pleťový krém od Ziaji s kakaovým máslem a musím říct, že moc nadšená nejsem. Po pár dnech, co jsem ho začala používat se mi opět začaly dělat šupinky, takže jsem ho musela začít střídat s jiným krémem, aby se mi pleť tak nevysušovala. Kupovala jsem ho za 30,-, takže mě to zas tak neštve. Kdyžtak ho vypoužívám na tělo. 

Docela jsem rozšířila i svou sbírku dekorativní kosmetiky. Prvním produktem je zkrášlující báze pod makeup od FM Group, na kterou se tu v příštím článku objeví recenze. Po velice dobré zkušenosti s BB krémem pro suchou pleť od Maybelline jsem si koupila i verzi pro mastnou pleť za 80,- a jsem také moc spokojená. :) Už hrozně dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet zklidňující makeup od Avonu a když byl v akci do 100,-, tak jsem po něm sáhla. Zatím jsem ho zkusila jen párkrát. Hned vedle je opět makeup, má název Second skin foundation a je od značky FM Group. Z Avonu jsem si ještě objednala fixační sprej, který stál taky kolem 100,-. Paletka vzadu mi přišla v rámci spolupráce ze stránky postovnezdarma.cz, ale moc spokojená s ní nejsem. Recenzi zveřejním během příštího týdne. Paletce od Maybelline jse prostě neodolala a kupovala jsem ji za 270,-. Úplně vepředu je olej na rty od Rival de Loop Young, který jsem koupila ve výprodeji asi za 30,-. a poslední věcí je gel na obočí pro blondýny od Alverde. 

Co jste si koupili vy za měsíc květen? Máte s nějakým produktem zkušenost? Co vy a paletka Maybelline- odolali jste? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Jé, colový sprcháč, ten musí být úžasný :) Jinak jsi mě tedy nepotěšila, že ta miniaturka micelárky od YR není dobrá na oči, chtěla jsem si ji vzít na dovču... asi nemá smysl se ptát, zda-li odstraní voděodolnou řasenku, co? :-D Asi budu muset koupit spešl odličovač :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě řasenku akorát rozpatlá kolem a to jsem s ní odličovala normální řasenku, myslím, že s voděodolnou by asi nehla. Já se ji snažím spotřebovat a do toho obalu si naliju jiný odličovač na dovolenou:)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy:-) Sadu s ananasem jsem si pořídila taky:-) Můžu se zeptat, čím Tě tak překvapil ten krém na nohy? Vůní nebo účinky?:-) A sprchový gel s vůní coly musí vonět skvěle, na ten bych si taky dala říct:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na celou tu sadu ještě bude recenze, ale překvapil mě božskou vůní a tím jak rychle se vstřebává. Jeho hydratace není úplně nejvyšší, ale celkově je strašně příjemný a na nohách příjemně chladí. :) Pro mě je to ideální krém, protože nesnesu ulepený pocit na chodidlech :D

      Vymazat
  3. Těším se na recenze na paletky! Na tu od Maybelline jsem se taky dívala, ale zatím odolávám a na tu druhou jsem se taky koukala (je z postovnezdarma.cz že?) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je, recenzi na ni mám naplánovanou na příští týden. ;)

      Vymazat
  4. Páni, ty jsi teda nakupovala ve velkém! :-) Já teda skoro vůbec, protože jsem e furt učila na maturitu, ale už se těším, až svoji peněženku po dlouhé době provětrám :D. Jinak tu paletku maybeline ti závidím, taky si teď chci nějakou dobrou pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem se rozjela no :) Paletku mám moc ráda :)

      Vymazat
  5. Souhlasím s tím, že ta paletka z poštovného není nic moc, odstíny jsou až moc teplé. Zato jsem ráda, že jsem si tu paletku od Maybelline taky pořídila,saham po ní každý den a ty barvy jsou prostě univerzální :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, pro mě jsou ty odstíny nenositelné, protože vypadám nemocně a ubrečeně. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)