Paletka 12 očních stínů :)

by - 6:30

Dnes si dáme recenzi na paletku očních stínů, kterou jsem si objednala přes internet. Z fotek se mi moc líbila, ale v realitě pro mě byla zklamáním...

 Jako vždy začneme obalem. Tato paletka je zvenku kovová, ale uvnitř je levný plast. Myslím si, že kdyby mi spadla na zem, tak se rozletí na kousky. Zrcátko uvnitř je falešné a nic v něm neuvidíte Nejprve jsem si myslela, že přes něj je nějaká fólie, ale nejde sundat, takže to je nejspíše jen falešné zrcátko. Paletka je napodobenina jiné známé paletky, to jste si asi všimli na první pohled.. Součástí balení je oboustranný štětec. Na jedné straně je spíše hustší štětec, který je super na blending a na druhé straně je štětec, který je něco mezi tužkovým a klasickým štětcem na stíny. Blending štětec jsem už zkoušela a není špatný, ale ten druhý ne, protože nevím k čemu bych ho měla použít.
Jednotlivé oční stíny nebudu popisovat, ale shrnu je obecně. Paletka obsahuje 12 očních stínů, z nich jsou 4 s lehkým shimerem (1, 5, 10 a 12) a 8 je normálně třpytivých. Matné stíny jsou málo pigmentované (výjimkou je 10, ta má docela dobrou pigmentaci na matný stín) a třpytivé stíny jsou pigmentované dobře. 
Pigmentaci můžete posoudit tady: 
Všechny stíny docela dost práší a bohužel na víčku nevydrží ani s bází. Cca po 2-3 hodinách hodně ztratí na intenzitě a po 5 hodinách už jsou slité v záhybu. Navíc má tato paletka docela špatně seskládané odstíny, protože jsou hrozně teplé a oči s nimi vypadají nemocně a uplakaně. 
Nevím, kolik gramů stínů paletka obsahuje, ale její cena je 339,- a můžete ji koupit zde. Já bych ji nedoporučila, protože za tu cenu seženete i mnohem lepší paletky, např. Sleek, Makeup Revolution, atd. 

Jak se vám tato paletka líbí? Využili by jste všechny stíny, co obsahuje? Jaká je vaše nejoblíbenější paletka stínů? :)

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí paletky očních stínů k recenzi.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Já mám matnou poměrně takovou "přírodní" paletku, co se barev týče od Makeup Revolution London. Používám ji často a moc ráda. A mám v plánu si pořídit i nějakou paletku od W7. :)

    MONČA / SOUTĚŽÍME ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od w7 mám paletku In the buff a jsem moc spokojená :) Taky mě od nich lákají ty malinké paletky 6 stínů :)

      Vymazat
  2. Paletka je fajn,ale musím upřímně říct, že už mě hrozně odrazuje od ní to,že má vzhled paletek od UD ,už bych se asi při používání cítila, že mám nějakou levnou napodobeninu :/ ale jinak si myslím, že je fajn, i pigmentace není špatná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta podoba moc nevadí, hlavně jsem ráda, že tam nejsou nápisy ud nebo naked a podobně, to by mě fakt vytočilo. Ale tahle se originálu nemůže ani rovnat, originál sice nemám, ale už jen podle obalu soudím, že kvalita je nesrovnatelná :D

      Vymazat
  3. Ta folie mi normálně šla odlepit, jenom je potřeba najít roh :D taky jsem s touto paletkou ne moc spokojená, obvykle mi sednout stíny teplejších odstínu, ale toto už je příliš :/ a ten obal je docela hrůza, nápis se začal smývat a to s paletkou vůbec nic nedělám .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už se mi to tak podařilo, ale i tak je nepoužitelné, protože se v něm vidím úplně blbě, tak jako zdeformovaně :D Jsem ráda, že na ni takový názor nemám sama.

      Vymazat
  4. Tyhle odstíny nejsou úplně šálek mojí kávy, takže mně paletka ani moc neláká. Ale dost mně láká paletka nude odstínů od Maybelline,už jsem si ji několikrát prohlížela a zatím odolávám, ale je otázka jak dlouho to dokážu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vizuálně vypadá dobře, pigmentace není nejhorší, ale pokud je výdrž takhle mizerná a ještě jsou stíny hodně prášivé, tak se bez nich rozhodně obejdu. Ale je to škoda, na pohled vypadá paletka vážně dobře, ač je to extrémní napodobenina Naked :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)