Rychleschnoucí top coat od Jordany :)

by - 6:30

Už ho mám doma docela dlouho a pořád jsem tak nějak odkládala recenzi, protože se mi zdálo, že tu mám zajímavější produkty. Rozhodla jsem se to už neoddalovat a napsat recenzi právě teď. :)
Lahvičku má ze skla a určitě by nevyhrála cenu za design, protože je docela nudná a nezajímavá. Štěteček je docela úzký, ale pár tahy pokryje celý povrch nehtu. Rychlejšímu schnutí pomůže, ale není to nic závratného. Moc se mi líbí, že lakům dodá krásný lesk, ale u některých odstínů má při schnutí tendenci stahovat horní vrstvu laku. Co se týče výdrže, ta mi připadá, že pro delší výdrž nepomůže. 
Lak má 15 ml a stojí kolem 59,-, což je super. já ho objednávala zde. Tento lak je fajn, ale není nijak výjimečný, takže ho nebudu potřebovat znova. :)

Používáte nadlaky? Jaký je váš favorit? Máte rádi kosmetiku Jordana? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Já používám top cout od Sally Hansen, kupuji je za 10 Kč :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě docela láká, ale pořád jsem se nerozhoupala k tomu, abych si ho pořídila. ☺

      Vymazat
  2. Od Jordany jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych :)

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jsem před tímto topcoatem měla jen 1 pudr, ale nejsem si jistá ☺

      Vymazat
  3. Ačkoliv si nehty moc nelakuji a laků nevlastním hromadu tak tento nadlak mám a je super. Mám doma i velmi dobrý top coat Flormar. Top coat laky používám protože tím nalakované nehty déle vydrží a hlavně lépe vypadají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neříkám, že je špatný, ale ani není neobyčejný. Nehty s ním mají hezčí vzhled, ale s výdrží mi moc nepomůže.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)