Kosmetický tag :)

by - 6:30

Už hodně dlouhou dobu tu nebyl žádný tag a já se rozhodla to napravit. Na internetu jsem hledala, jaký bych mohla sepsat a zaujal mě právě tento. Tak jdeme na to :)

1) Kolikrát denně si čistíš pleť?
Pokud jste četli alespoň jednu mou rutinu v péči o pleť (odkazy- zima 2015 a jaro 2015), tak víte, že si pleť čistím 2x denně. Ráno ji očistím jen pleťovou vodou a někdy používám peeling a pak večer čistícím gelem nebo nějakým takovým produktem :) Aktuálně ráno používám pleťovou vodu od Nivey (recenze) a večer čistící pleťovou pěnu od Avonu (recenze).

2) Jaký máš typ pleti? 
No, tímto si nejsem úplně jistá. Nikdo mi to ještě nepotvrdil, ale domnívám se, že mám normální pleť, která má sušší místa kolem nosu, mezi obočím a pod očima. Většinou si kupuju produkty určené na normální nebo smíšenou pleť, u čistících produktů na pleť sahám spíše po produktech pro suchou pleť, protože nechci, aby mě vysušovaly. 

3) Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Na čištění pleti používám čistící pleťovou vodu a čistící pěnu, které jsem vám ukázala výše, na odličování očí dvoufázový odličovač od Nivey a na pleť buď hydrofilní odličovací olej od Saloos anebo micelární vodu od Yves Rocher. Micelární vodu mám v tom minibalení, co bylo v nějakém časopise, ale nemám lahvičku vyfocenou, takže použiju fotografii z internetu. 

4) Používáš peeling?
Ano, používám. Nepoužívám ho sice pravidelně, ale tak 2-3 týdně ano. Aktuálně používám osvěžující pleťový peeling s bílým čajem od Avonu, ale můj oblíbený je i pleťový peeling s meruňkou od Oriflame. :)

5) Jaký pleťový krém používáš?
No, začala jsem používat Ziaju kakaové máslo, ale moc mi nevyhovuje, takže ji musím střídat s lehkým zjemnňujícím krémem od Garnieru (recenze). 

6) Máš pihy?
Ano, mám jich pár na nose a na tvářích, sem tam je nějaká i jinde na pleti. A asi si budete myslet, že jsem cvok, ale já jsem ráda, líbí se mi! :) Vždycky každé léto jich mám úplně nejvíce, protože mi je sluníčko zvýrazní :)

7) Používáš oční krém?
Ano, používám. Aktuálně je to hydratační oční krém od Avonu. Během července na něj asi napíšu recenzi ;) Ale řeknu vám, že je pekelně těžké sehnat nějaký oční krém, který není jen proti vráskám!

8) Jaký makeup momentálně používáš?
Já nemám jen jeden, který bych používala úplně každý den, ale střídám je. Když nad tím zapřemýšlím, tak nejčastěji používám na pleť bb krém od Maybelline. 

9) Jaký máš barevný tón pleti?
Tím si také nejsem jistá, ale řekla bych, že neutrální, protože mi na pleti vypadají dobře jak žluté, tak i růžové makeupy. :)

10) Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Umělé řasy se mi moc nelíbí, když už je někdo nosí, tak se mi líbí spíše nějaké přirozené. Já sama  je nenosím. 

11) Věděla jsi, že by jsi měla řasenku měnit každé 3 měsíce?
Ano, věděla, ale moc to neřeším. Řasenku používám do té doby, než vyschne, nebo změní konzistenci/vůni. Některé řasenky se mi za ty 3 měsíce podaří spotřebovat, ale jsou i kousky, které vydrží minimálně půl roku.

12) Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Mám teď otevřené 2 řasenky a to Rimmel Scandaleyes Retro Glam (recenze) a pak Maybelline Rocket Volum´ Express. Ta od Rimmelu už mi dochází, takže to s ní dlouho trvá a nebaví mě ji už používat, takže raději sáhnu po Maybelline :)

13) Používáš podkladovou bázi pod makeup?
Spíš ne. Jsou dny, kdy má, chuť si ji dát a tak ji použiju, ale většinu dávám makeup bez báze. 

14) Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Tu naopak používám vždy, protože mám mastná víčka a stíny mi na nich samotné moc nedrží. Střídám bázi od Avonu a od Dermacolu.

15) Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
S makeupem se sama sobě líbím mnohem více, ale i bez něj nevypadám nejhůř (doufám, že to nezní namyšleně :D ). Chci tím říct to, že nemám problém vyjít nenamalovaná ven,  ale když můžu tak se namaluju, protože mě to prostě baví :)

Jak se vám tento tag líbil? Pokud máte blog, tak ho sepište taky a pak mi dejte do komentářů odkazy, abych si mohla přečíst vaše odpovědi :) Souhlasíte se mnou v nějaké odpovědi? Máte zkušenost s nějakým produktem, který jsem v tomto článku ukázala?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Souhlasím, že je hodně těžké sehnat oční krém, který není prosti vráskám, zrovna mi teď dochází a pokud nenajdu v zásobách, tak budu muset vyrazit na lov, ale netuším pro jaký..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tento sehnala v Avonu, ale už jen ve výprodejovém letáčku. :/

      Vymazat
    2. Já používám oční krém Balea, který je moc fajn a není určen na vrásky :-)

      Vymazat
    3. Baleu bych si asi na pleť nekoupila.. Zkoušela jsem pár jejích masek a byly na pleťvtal hrozné, že bych se bála si něco dalšího pořídit.. A už vůbec ne na oční okolí.

      Vymazat
  2. Skvělý tag, já jsem ho taky dělala hned za čátku blogování.. aráda si je čtu i u ostatních.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  3. U Ziaji jsem našla pár krémů, které jsou určené pouze na hydrataci ;) jinak moc pěkný tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ziaju jsem koukala a chci si v budoucnu nějaký pořídit. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)