Laky na nehty Fashion Studio od Astoru :)

by - 6:30

Laky jsem nafotila a začala psát článek a až pak jsem zjistila, že už se vyprodávají. I tak jsem se rozhodla recenzi dokončit, protože mi přišla škoda celý článek mazat. Navíc se objevují ve výprodejových stojanech za pár korun, takže by vás to mohlo nalákat ke koupi, tak aspoň budete vědět, že se jim raději vyhnout :)

Odstín 202 NEW- BOHEMIAN

Odstín 294 JUNGLE FOREST

Oba laky shrnu najednou, protože se vlastnostmi vůbec neliší. Jejich lahvička je z průhledného skla a víčko má na sobě nálepky s popisy. Víčka na lahvičkách dobře drží a nebála bych se, že se mi při cestování otevřou. Laky mají hodně úzké štětečky, takže na pokrytí povrchu laku je třeba více tahů. Bohužel ani jeden z nich nekryje v 1. vrstvě, ve dvou je to lepší, ale ve 3 by to bylo nejlepší. To mě docela zklamalo. Další zklamání přišlo při schnutí, protože to trvá hrozně dlouho a i po několika hodinách se na nehtech obtiskne téměř všechno, na co sáhnu (např. peřina, oblečení...). Také mi vadí, že po nalakovaní nehty nemají hladký povrch, ale všude se utvoří nevzhledné bublinky. No a poslední kapkou je výdrž. Na mých nehtech vydrží většina laků kolem 3 dní, ale tyto 2 laky jsou i s podlakem už po pár hodinách oloupané, v tom lepším případě se oloupou další den po nalakování. Také mi na nich vadí to, že jsem schopná je třeba na 2 tahy úplně sundat z nehtů, je to hrůza!.. 
Mají 6 ml a netuším jejich plnou cenu, já oba kupovala ve výprodeji za 20,-. Pokud je ve výprodeji uvidíte, tak je tam určitě nechte, protože i těch 20,- je škoda za ně dát!! Jestli jsou přesně takové všechny laky od Astoru, tak to potěš.. :/ Abych se přiznala, tak ani nemám chuť si kupovat další lak na nehty od Astoru.  

Schválně mi dejte vědět, jak vyhovují vám. Máte s nimi nějakou zkušenost? Máte zkušenost i s jinými laky od Astoru? Jak na tom jsou s kvalitou? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten fialový by mě docela nalákal odstínem, ale když to tak čtu, tak tohle mít opravdu nemusím, myslím, že lak dělá všechno, co by dobrý lak na nehty dělat neměl:-(

    OdpovědětVymazat
  2. To je zvláštní, já mám tyhle laky hrozne ráda :) ale je pravda, že mám jiné odstíny

    OdpovědětVymazat
  3. Hele já nevím, ale mám 231 (majestic lilac) a to je jeden z nejlepších laků vůbec, co mám a to jich mám opravdu hodně :D a s tou výdrží nevím, občas je nadprůměrný, vydrží i 4-5 dní, ale jde asi spíš o to, jakou mají moje nehty náladu :D dneska jsem si koupila takový korálový 219 modern elegance, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt zvláštní :D Je možné, že jen tyto odstíny jsou špatné, ale nechce se mi věřit, že bych měla takovou smůlu :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)