Olejový sprchový gel od Isany + poznámka ke sprchovému gelu od Dove :)

by - 6:30

V tomto článku bych vám chtěla zrecenzovat sprchový gel od Isany, který mě velmi překvapil a pak bych se chtěla zmínit o sprchovém gelu od Dove, který jsem použila jednou a letí pryč. :)

Isana olejový sprchový gel meloun & hruška
Tento sprchový gel jsem si vybrala kvůli vůni, protože ta je naprosto boží a opravdu to je, jako bych se myla žlutým melounem :) Dále mě zaujalo, že i přes opravdu nízkou cenu obsahuje olejové částečky, které by měl chránit pokožku před vysoušením. S tím musím souhlasit, ačkoliv částeček v lahvičce není moc, tak opravdu nemám po sprchování pocit vysušené pokožky. Neřekla bych, že mám pokožku hydratovanou, ale určitě není vysušená. Částečky se při nanášení na tělo rozpustí. Vidím na něm jen jednu nevýhodu a to jeho konzistenci. Je opravdu tekutý, takže se docela špatně koriguje množství a z lahvičky mi často vyteče více než je třeba, takže pak rychle ubývá. Jeho pěnivost mi vyhovuje a nemám jí co vytknout. 
Tento sprchový gel má 300 ml a já ho pořizovala jen za 24,-. Sice ubývá rychleji než jeho dražší (myslím tím kolem 50,-) kolegové, ale za tu cenu je super. Myslím si, že za dobu, co bych spotřebovala jeden sprchový gel např. od Dermacolu, bych spotřebovala tohoto minimálně 1,5 balení. Nevím, jak jsou na tom obyčejné neolejové sprchové gely od Isany, ale tento je za mě mnohem lepší než Balea sprchové gely, které sem doposud vyzkoušela. až zase někdy budu v Rossmannu tak se na sprchové gely od Isanu mrknu a nějaký si pořídím :)

Dove go fresh rebalance
Přiznám se, že jsem tento sprchový gel použila jen jednou a víckrát bych to fakt nedala. Mám s ním stejný problém, jako s jinou verzí ( recenze zde), kterou jsem měla před nějakou dobou a tím je vůně. Z lahvičky je opět příjemná, necítím z ní švestky, ale je fajn. Jakmile sprchový gel začnu nanášet na tělo, tak se vůně nějak změní a opět začne smrdět po zvratcích. Tento odér ze sebe cítím i po umytí a k zmírnění nepomůže ani tělové mléko. Já tohle prostě nedokážu překousnout... Zjistila jsem, že mi takto budou smrdět nejspíš všechny sprchové gely Dove, protože i moje sestra měla jinou variantu a oběma nám zase smrděla zvratky. Více k němu říkat nebudu, protože z 1 použití se toho moc nedá poznat.
Sprchový gel má 250 ml a jeho cena se pohybuje kolem 60,-. Za mě ne, ne, ne a ještě jednou ne. Raději si pořiďte třeba tu Isanu výše, ale tohle fakt ne.

Jaký máte názor na značku Isana? Jsou pro vás lepí sprchové gely od Isany nebo od Baley? Proč? Má někdo z vás stejný problém se sprchovými gely od Dove, jako já?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ja mam uplne stejny problem se zapachem zase u sprchoveho gelu od Weledy, ktery v tube voni normalne po mandlich, ale pri pouziti pachne stejne jako tobe gely Dove :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč, ale značka Isana mi není moc sympatická, měla jsem od ní jen tekutá mýdla, víc nic. V porovnání s Isanou u mně vede na plné čáře Balea.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po Balee měla hrozně vysušenou pokožku a i ekzém, takže za mě fakt ne.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak já nevím. :( Holt mi v nich asi nějaká složka hrozně smrdí.

      Vymazat
  4. Ja som od Dove ešte sprchový gél nikdy nemala a ani ma nejako nezaujali. Našťastie :D Taktiež kupujem radšej sprcháče od značky Balea alebo Isana. Ale najradšej máme sprchové peny od Rituals, ale to už je iná cenová kategória.
    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Rituals jsem měla jednu pěnu a byla super :) Akorát bych za to ty peníze sama nedala, vystačím si s obyčejným sprchovým gelem :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)