Spotřebované produkty ČERVEN 2015 :)

by - 6:30

Tentokrát to jsou spotřebované produkty pouze za půl měsíce, protože zbytek měsíce jsem trávila na dovolené. Ty produkty, co jsem spotřebovala na dovolené uvidíte až ve spotřebovaných produktech za červenec :)
Mimochodem, v tomto vydání naprosto vedou produkty na vlasy, ale opravdu jsem některé z nich měla delší dobu a prostě mi více kousků došlo ve stejnou chvíli.
Vlasy
Syoss šampon Volume lift (recenze)- Tento šampon byl naprosto skvělý! Krásně voněl, skvěle pěnil, dodal přirozený objem a vlasy více nemastil :) Zkoušela jsem ještě jeden šampon od Syoss, ale ten nebyl ani náhodou tak skvělý jako tento. V budoucnu budu chtít nové balení. Měl 500 ml a stál něco kolem 100,-. 

Dove šampon Oxygen moisture (recenze)- Mým dalším oblíbeným šamponem byl tento pro objem vlasů od Dove. Moc pěkně voněl, dodal krásný objem, vlasy po něm byly božsky hebké, ale bohužel je mastil trochu více než ostatní šampony a to obzvlášť delším používání. Musela jsem ho proto střídat s jinými šampony a jedině tak mi vyhovoval. Celkově jsem ho měla ráda a v budoucnu bych si koupila další balení. :) Měl 250 ml a stál asi 100,-.

Kallos šampon pro objem vlasů - Za mě byl úplně průměrný. Příjemně voněl, dobře pěnil, na umytí stačily asi 2 pumpičky, ale vlasům nedodával téměř žádný objem, mastil je stejně jako jeho kolegové z drogerie a navíc mi při pravidelném používání vysušoval pokožku hlavy a já měla trochu lupy.. Znova bych po něm nesáhla, ale líbí se mi cena (100,-) za litrové balení. 

Garnier šampon Ultra Doux s pivními kvasnicemi a granátovým jablkem - recenze na tento šampon se objeví až později, protože jsem ho spotřebovala tak rychle, že jsem ho nestihla ani nafotit. Šampony doma nepoužívám sama,a le spolu s mou mamkou a sestrou, takže nám dochází velmi rychle. Vůně tohoto kousku byla skvělá, hezky pěnil, vlasy po něm byly heboučké a zbytečně je nemastil. Na dovolenou jsem sebou brala další balení a fakt jsem si ho oblíbila. :) Měl 250 ml a stál kolem 50,-.

Swiss O Par suchý šampon (recenze) - suché šampony už teď moc nepoužívám, ale i na občasné použití jsem s tímto kouskem nebyla moc spokojená. Dělal mi bílé skvrny na vlasech, které šly těžko dostat z vlasů pryč. Vlasy odmastil, ale jen na půl dne a objem nedodal téměř žádný. Měl docela nepříjemnou vůni. V balení bylo 200 ml a kupovala jsem ho za 75,-, normálně stojí 90,-.

Balea lak na vlasy Volume Effect - Lak jsem si kupovala loni v nějaké akci a to jen kvůli toho, že stál asi 30,-. Říkala jsem si, že to za tu cenu zkusím a pak mě nebude tolik mrzet, když bude na nic. Nic jsem od něj nečekala a musím se přiznat, že mě mile překvapil :) Sice vlasy slepuje, když ho nanesu moc, ale pokud ho nanesu v menších vrstvách, tak mi vyhovuje a vlasy zafixuje. :) Měl 300 ml a jeho stálá cena je 40,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Garnier zklidňující odličovač 2v1(recenze- toto bylo mé druhé nebo třetí balení a určitě nebylo poslední. Odličovač je naprosto skvělý a sundá úplně všechno během chviličky, a to i voděodolné produkty. Je dvousložkový, takže je mastný, ale dokážu mu to odpustit. Na obličej ho nepoužívám, protože tam nemusím mastné produkty, ale na oči je opravdu skvělý. Navíc má 200 ml a v akci se dá sehnat i za 80,-, což je naprosto skvělé. Doporučuju!!! :)

Avon čistící pěna (recenze- Pěnu jsem měla doma opravdu dlouho a abych se přiznala, tak jsem ráda, že už jsem ji spotřebovala. Z počátku mi pleť nevysušovala, ale časem začala, takže jsem ji pak nepoužívala tak ráda. Na dočištění pleti byla fajn, ale opravdu se vyhněte při aplikaci očím, protože v nich pekelně štípe. Znova bych si ji kvůli vysušování nekoupila. Měla 150 ml a stála mě 40,-, normálně se její cena pohybuje do 100,-.

Tělo, ruce, nohy
Dermacol sprchový gel vodní meloun (recenze) - Sprchové gely z řady Aroma Rituals od Dermacolu prostě miluju a tento nebyl výjimkou. Vyzkoušela jsem snad všechny verze a se všemi jsem byla spokojená. Nádherně voněl, po sprše jsem neměla pocit vysušené pokožky a pokožku provoněl. Určitě nebyl mým poslední kouskem od Dermacolu :) Měl 250 ml a sv akci jsem ho kupovala asi za 40,-.

Avon zklidňujcící gel na intimní hygienu- toto bylo asi mé milionté balení. Tento produkt je naprosto skvělý a nemám v plánu ho měnit. Na dovolenou jsem si koupila nějaký od Ziaji díky malého balení, ale jinak si plánuju kupovat jen tento :) Má 300 ml a v akci se dá sehnat i za 59,-, jinak kolem 80,-.

Cien tělové mléko s avokádovým olejem (recenze- mléko bylo spíše lehčí, díky tekuté konzistenci se rychle vstřebávalo a pokožku dokázalo pěkně zhydratovat, ale obávám se, že pro suchou pokožku by úplně nebylo. Skvěle se roztíralo a během minutky bylo vstřebané, takže jsem nemusela dlouho čekat. Používala jsem ho moc ráda, ale ocenila bych menší balení, protože v tomto jsem ho používala asi 2-3 měsíce :D Mělo totiž 500 ml, ale bohužel si nepamatuju jeho cenu a nejsem si jistá, zda se dá pořád koupit. 

Balea třpytivý krém na nohy - krém jsem měla už docela dlouho dobu a opravdu jsem ho nepoužívala ráda. Obtěžovaly mě v něm ty třpytky, protože jsem od nich pak byla všude. Navíc měl docela hutnou konzistenci, takže se hrozně dlouho vstřebával a to já nemám ráda.. Spotřebovala jsem ho asi do půlky a zbytek spotřebovala moje mamka. Měl divnou vůni a znova už bych ho určitě nechtěla. Měl 100 ml, ale jeho cenu nevím. Odhaduju ji tak na 30,-.

Avon osvěžující krém na nohy s ananasem- krém se mi moc líbil už v katalogu a bla jsem moc ráda, když mi ho pak mamka z půlky spotřebovaný dala, abych ho vyzkoušela, protože je skvělý. Tak jsem ho začala používat a hned po prvním použití jsem měla jasno, že si ho oblíbím. Voní naprosto krásně, opravdu jako ananas. Má gelovou konzistenci, není ho třeba moc, vstřebá se ihned po nanesení na chodila. A to na něm naprosto miluju, protože nesnáším ten pocit ulepených chodidel po hutných krémech na nohy. Navíc na nožičkách božsky chladí, což je skvělé třeba když přijdete z práce a šíleně vás bolí nohy. :) Měl 75 ml a jeho cena se pohybuje kolem 60,-. U používám jeho další balení a jsem pořád nadšená :)

Dekorativní kosmetika
Rimmel řasenka Scandal Eyes Retro Glam (recenze- Hned po otevření byla hodně mokrá a vlasy mi slepovala. Myslím si, že to bylo díky tomu, že v nejužší části kartáčku zůstávalo hodně barvy. Celkově řasy začernila, zvýraznila, prodloužila, ale trochu mi chybělo nějaké rozdělení řas. Je super, že během den vůbec neopadává, ani se nedrolí a navíc jde skvěle odlíčit. Ještě v ní něco málo je, ale mám teď oblíbenější řasenku, takže ji dávám pryč. :) Měla 12 ml a její cena je kolem 190,-, určitě se dá sehnat levněji, protože Rimmel bývá často v akci. 

Dermacol kompaktní pudr (recenze) - Pudr práší úplně minimálně, moc hezky voní, pleť zmatní, ale matný efekt nevydrží moc dlouho. I tak jsem ho měla ráda, ale příště bych si místo něj koupila pudr Stay Matte od Rimmelu. :) Měl 8 g a kupovala jsem ho asi za 90,-.

Ostatní a vzorečky
Adidas antiperspirant Soften (recenze) - toto bylo mé druhé balení verze Soften a byla jsem opravdu spokojená. Už si nebudu kupovat žádné jiné antiperspiranty než Adidas ve spreji, protože mi jako jediné vyhovují ve všech směrech. Mají super vůně, které se zároveň nebijí s parfémem. V podpaží jsou cítit skoro celý den, vůbec nevysušují, nedělají mi bílé fleky ani necuckují. Navíc pomáhají proti pocení, takže co víc chtít :) Mají 150 ml a stojí kolem 90,-, v akci jsem je kupovala i za 50,-.

Vzorky:
Yves Rocher micelární voda- voněla mi jako bublifuk, pleť mi nedráždila a hezky odličovala, ale na oči bych ji nedoporučila, protože mě v nich dost štípala a navíc nedokázala oční okolí pořádně odlíčit a spíš mi produkty rozmazala kolem. Plné balení si na základě vzorku neplánuju pořizovat, ale nebyla špatná.
Ziaja Firming night cream- nebyl to tak úplně krém, ale spíše emulze. Byla to jemná emulze, pleť mi nemastila, rychle se vstřebala a zanechala hebkou pleť. Někoho by mohla zaujmout, že neobsahovala silikony a minerální olej, navíc byla úplně bez parfemace. Vzoreček mě samotnou úplně nezaujal a plné balení si nechci pořizovat.
Ziaja olive cream light formula- tento vzorek mě naopak zaujal dost. Měl by sice mít lehkou formuli, ale byl hutný a hůř se roztíral, takže jsem ho spotřebovala asi na 2-3 použití. Moc pěkně voněl a měla jsem po něm pocit spokojené pleti, takže se mi moc líbil. Navíc měl hrozně příjemnou vůni. Byl skvělý i pod makeup, nijak nehrudkoval a během dne nevysušoval pleť. Kdybych teď neměla v zásobě milion jiných krémů na pleť, tak si koupím plné balení. Snad na něj nezapomenu a časem si ho opravdu pořídím :)

Tak a to je celá má spotřeba! Napočítala jsem celkem 15 plných balení a 3 vzorečky, což je slušná spotřeba na půlku měsíce. :)
Co jste spotřebovali vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Už se vám někdy stalo, že se vám vzorek nějakého produktu natolik zalíbil, že jste si chtěli pořídit plné balení? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Sprchový gel od Dermacolu s vůní melounu znám, mám ho momentálně ve sprše a krásně voní. Lak na vlasy od Balea jsem si pořídila minulý týden, mám tyto levnější ráda. Uvidíme, jaká bude varianta, kterou jsem si tentokrát vybrala.

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také koukala na ty další verze, ale líbí se mi jen na objem. Barvené vlasy nemám a nepotřebuju jim dodávat ani lesk. :)

      Vymazat
  2. Já si pudr od dermacolu kupovala teď nedávno a vyhovuje mi víc než ten od Rimmelu. Aroma ritual miluju, doma mám tři sprcháče, ale meloun jsem ještě nezkoušela.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten Dermacol vyhovoval, akorát mi přišlo, že s Rimmelem mám déle matnou pleť.

      Vymazat
  3. Super produkty, Balea lak je dobrý mám ho a za 40 korun mě hodně překvapil, Dermacol vodní meloun mám jako tělové mléko a už bych si ho jako mléko nikdy nekoupila, prostě nehydratoval, akorát byl moc sladký.. Zato sprcháče, to je o něčem jiným.. Pudr Stay Matte mě taky vyhovuje více, určitě se k němu vrátím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě díky ceně je ten lak od Baley super ;) Já mélanjedno tělové mléko Aroma Rituals od Dermacolu a nebylo špatné. Teď mám doma ještě verzi s limetkou a hrozny, tak uvidím jaké bude :)

      Vymazat
  4. To je obrovská spotřeba, na to, že je to za půlku měsíce, to bych měla minimálně za měsíc, jak se Ti to daří?:-) Pudr od Dermacolu mám ráda, i když matující od Rimmelu mi přijde o něco lepší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak ee mi to podařilo. Prostě se snažím mít načaté 1 (maximálně 2 balení) produktů a prostě je používat, abych mohla zkoušet jiné kousky. :) S pudry musím souhlasit ;)

      Vymazat
  5. Tenhle šampon od Dove ještě s kondicionérem a maskou jsem měla taky a byla jsem s nimi docela spokojená, i když objem mým vlasům moc nedodaly :-) A tenhle pudr od Dermacolu mám docela ráda, ale taky chci příště vyzkoušet Rimmel :-) Jinak super spotřeba, u mě to spíš vypadá, že budu dělat spotřebováno tak jednou za půl roku, všechno mi vždycky vydrží nějak záhadně dlouho i když to používám pravidelně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nějakého objemu fakt všimla :) Pudr je fajn, ale příště sáhnu spíš po Rimmelu. U mě se produkty jen kupí a kupí :)

      Vymazat
  6. Lak od Balei mám doma taky, ale už asi půl roku :D Vlasy si lakuju tak jednou týdně takže mi pravděpodobně vydrží ještě hooodně dlouho. Ananasový krém na nohy ? No, to by bylo něco pro mojí mamku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)