Oblíbenci za měsíc červen :)

by - 6:30

Při focení tohoto článku jsem měla chuť na změnu a zvolila jsem jiný typ pozadí, tak mi dejte vědět, jak se vám to líbí :) A taky mi napište jestli se vám to zdá lepší než moje obvyklá bílá stěna :D
Tento měsíc jsem měla jasno, jaké produkty vám chci ukázat. Jako první chci zmínit pleťový peeling od Avonu s bílým čajem. Recenzi jsem na něj ještě nenapsala, ale má to v plánu během června. Má skvělou konzistenci, zrníčka nejsou moc drsná a celkově je na pleti moc příjemný! Opravdu si ho užívám :) Dále je na fotce parfém Charismo No. 4, na který jste si už mohli přečíst recenzi a zúčastnit se soutěže o 3 parfémy této značky. Je to moc příjemná vůně :) Mám tu i 1 tělový produkt a tím je třpytivé tělové mléko od Avonu s kořením a vanilkou. V katalogu se objevilo někdy v zimě, já ho dostala na vánoce a šetřila si ho až na léto. Nevím jestli jsem to už někde zmiňovala, ale přes léto používám hrozně ráda třpytivé mléka a spreje na tělo, protože se mi líbí, jak se mi tělo třpytí, když na mě svítí sluníčko. :) Podle mě to vypadá dobře a opravdu si to v létě užívám. Toto tělové mléko by mělo mít vánoční vůni, ale mě se moc vánoční nezdá, protože mi připomíná karamel. Na toto mléko jsem nechtěla ani psát recenzi, ale pak jsem si všimla, že se v katalogu pořád prodává, takže se recenze určitě objeví! :)

Z dekorativky tu mám 4 produkty a o 2 už jste si mohli přečíst recenzi. Začneme makeupem Second Skin Foundation od FM Group, který mám z této stránky a psala jsem na něj i recenzi. Makeup má hutnější konzistenci, střední krytí a pleť je pop něm prostě krásná :) Je sjednocená, hebká a celkově moc příjemná, ale to nejlepší na něm je výdrž. I teď v tomhle horkém počasí mám po celém dni hodně makeupu na odlíčení! Je opravdu super, ale někoho by mohly obtěžovat třpytečky, které obsahuje. Já si na ně zvykla a vůbec mi nevadí :) O gelovém laku na nehty od Essence jsem už hodně básnila, takže vám sem dám jen odkaz na recenzi. Paletku THE NUDES od Maybelline jsem vám také ukazovala, ale ještě se na ni recenze neobjevila, chtěla bych to napravit během června. Stíny mi nedrží úplně nejlépe, ale i tak jsem s paletkou moc spokojená a to hlavně kvůli skvěle zvoleným odstínům, ze kterých je složená :) Poslední dobou nejraději používám tyto zebří linky od Demacolu. Mají krásně úzký hrot, jsou opravdu černé a drží celý den. Já je objevila ve swap balíčku :)

Co jste si oblíbili vy? Taky v létě tak rádi používáte třpytivé produkty na tělo? Podlehli jste paletce od Maybelline? :)

You May Also Like

16 komentářů

  1. Avon má v poslednej dobe veľmi dobré krémy :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka se mi moc líbí, okoukávám ji snad u všech blogerek :D

    MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku jsem si taky velmi oblíbila, ještě, že se dostala k nám do drogerií, protože by byla velká škoda ji nevyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nakonec jsem hrozně ráda, že ji mám, protože za ty peníze fakt stojí ☺

      Vymazat
  4. Paletku jsem dlouho okukovala a pořád váhala, ale nakonec jsem do ní šla, takže jsem už pár dní její hrdou majitelkou:-D
    A to tělové mléko mám taky, ale zase jsem si říkala, že i když na léto u tělových mlék miluji třpytivý efekt, tak ta vůně bude asi laděná vánočně, takže jsem s ní chtěla čekat, ale když říkáš, že je to spíš karamel, tak čekat nebudu, ať si užiji třpytivé kůže už teď:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to opravdu připomíná karamel, ale určitě bych tuhle vůni neoznačila za vánoční :)

      Vymazat
  5. Stejný pleťový peeling od Avonu mám taky a lak též. zajímala by mne ta paletka od Maybelline

    OdpovědětVymazat
  6. Na paletku si brousím zuby, tak jsem ráda, že ji máš v oblíbencích a jejím nákupem teda neprohloupím :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, na víčkách mi nedrží úplně nejlépe, ale jinak je skvělá ☺

      Vymazat
  7. Ta paletka vypadá skvěle, jen je tedy škoda, že tobě moc nedrží, tak si nejsem jistá, jestli do ní jít :(, ale barva laku se mi velice líbí, ten by se mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš posoudit sama, ale na mých víčkách nevydrží ani Color Tattoo, takže třeba na tom jsi ještě lépe :)

      Vymazat
  8. To třpytivé mléko jsem taky měla, ale používala jsem ho v zimě :D v létě nejraději používám tělové spreje :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden olejový tělový sprej od Avonu se třpytkami mám, ale teď jsem se tak zamilovala do tohoto mléka, že nemám chuť používat nic jiného :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)