Ananasová sada na nohy od Avonu :)

by - 6:30

Už nějakou dobu vám slibuju, že si budete moc přečíst recenzi na tuto sadu a dneska jsem s ní tu! V katalogu se objevila jako novinka pár kampaní zpátky a já si ji hned musela pořídit, hlavně kvůli té vůni :)
Osvěžující krém na nohy s ananasem
Krém má super "vyletněný" obal, tak jako celá tato řada. Moc se mi líbí jeho mint balení s bílými a žlutými nápisy a s potiskem ananasu :) Krém má klasické šroubovací víčko, což se mi také líbí. Je vůně by měla být ananasová a taky že je! Voní přesně jako čerstvý ananas a já se té vůně nemůžu nabažit. Tento krém má mít hlavně osvěžující a chladící účinek, takže není nijak hutný a má lehkou gelovou konzistenci. Díky tomu se do chodidel vstřebá ihned po nanesení, takže pak nemám pocit ulepených chodidel a za to jsem fakt ráda, protože to přímo nesnáším. Díky tomu nečekejte mega hydrataci, protože chodidla hydratuje spíše průměrně (ani málo, ani moc). Mě to ale vyhovuje a to obzvlášť teď v létě :) Jo a opravdu má chladivý účinek! Nohy to suprově osvěží a to hlavně, když přijdete po celém dni z práce a nohy vás dost bolí. :)
Tubička má 75 ml krému a jeho cena se hodně liší podle akcí. Vím, že v katalogu jsem ho už viděla i za 39,-, pak se součástí různých sad (např. já celou tuto ananasovou sadu kupovala za 99,-), ale řekla bych, že se jeho cena pohybuje kolem 59,-. Pokud používáte krémy na nohy a nesnášíte pocit ulepených nohou, tak si tohoto miláčka musíte pořídit :)

Chladivý sprej na nohy s ananasem
Obal spreje na nohy je opět krásně barevný, což se k létu náramně hodí :) S použitelností balení nemám žádný problém a plně mi vyhovuje. Musím se přiznat, že jsem sprej použila tak 
2x, protože teď mám načatý jiný sprej od Avonu a snažím se ho spotřebovat. I tak si myslím, že ho ale můžu zhodnotit, protože takovéto spreje od Avonu už používám nějaký ten rok. Většinou mají jen osvěžit a navonět nohy, což tento splňuje. Nemá deodorační účinky ani nic podobného a jeho vůně z bot nebo nohou nejde moc dlouho cítit, používám ho prostě na osvěžení. Ještě jsem zapomněla zmínit to nejdůležitěší- vůni. Jeho vůně je opravdu ananasová a je prostě boží :)
Lahvička má 100 ml a její cena je podobná jako u krému na nohy. Buď se prodává jako součást nějakých sad kosmetiky anebo samostatně za cenu od 39,- do 69,-. Pokud si ho budete chtít objednávat, tak si počkejte na nějakou slevu ;) Za mě je tento produkt fajn, ale dokázala bych se obejít i bez něj.

Peeling na nohy s ananasem
Obal peelingu je taktéž skvělý a jen tak ho někde nepřehlédnete. Peeling není výjimkou a voní také nádherně. Jeho konzistence je spíš gelová a obsahuje obrovské množství drobných peelingových částeček. Jeho částečky nejsou drsné, tak celkově bych peeling značila spíše jako jemnější peeling. Svůj účel i tak plní a po jeho použití mám krásně hebká chodidla :) Nečekejte, že vám nohy úplně změní, protože je podle mě vhodný jako doplňková péče a sám by nohy do pořádku tak úplně nedal. Já ho používám v kombinaci s krémy na nohy a nově i se strojkem na broušení ztvrdlých pat a jsem spokojená :)  
Peeling má 75 ml a jeho cena se pohybuje od 39,- do 59,-,, anebo často bývá v katalogu součástí nějakých kosmetických sad. 

Sadu vám mohu doporučit a mým nejoblíbenějším kouskem je krém na nohy. Pokud si nechcete kupovat celou sadu, tak bych být vámi sáhla alespoň po tom krému, protože já a moje mamka jsem si ho úplně zamilovaly :)

Máte s těmito produkty nějakou zkušenost? Co říkáte na jejich vůni? Jaký je vás nejoblíbenější produkt z této sady? Jak vypadá vaše péče o nohy v létě? Jaké produkty právě používáte? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Sadu jsem si taky objednala a ta vůně je prostě úžasná, moc se povedla:-) Asi jen u krému bych ocenila vyšší hydrataci, mám suché paty a tenhle krém na ně zkrátka nestačí, ale jinak naprostá spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou hydratací souhlasím, ale už na začátku jsem nečekala, že by měl tak vysokou hydrataci už jen kvůli konzistenci a rychlému vstřebávání ;)

      Vymazat
  2. Už jsem se na to v katalogu koukala, jenže tento měsíc jsme nic neobjednávaly s mamkou. Celkem mě zaujal ten krém. :)

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ještě nezkoušela :)
    http://denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)