Šampon s granátovým jablkem a pivními kvasnicemi pro objem vlasů od Garnier :)

by - 6:30

Tento šampon se už jednou objevil ve spotřebovaných produktech, objeví se i  těch následujících a myslím, že i v těch dalších, protože jsem si ho moc oblíbila a je to jediný šampon, který jsem v poslední době vyzkoušela a pořídila si ho více než 1 balení :) Tentokrát ale vyhovuje i mé mamce a sestře, takže ve svém okolí nejsem jediná, co ho má moc ráda. 
 Šampon má docela hezký obal, ale není to nic extra, co by člověka na první pohled zaujalo. Dávkuje se, řekla bych, klasicky, akorát se víčko docela těžko otevírá a hrozí tak zlomení nehtů. Jeho vůně je naprosto skvělá, necítím v ní nic konkrétního, ale je taková svěží a hodně příjemná. Bohužel ji z vlasů po umytí necítím moc dlouho. Má gelovou konzistenci a je super, že mi při nanášení na vlasy nestéká všude kolem. Líbí se mi, že hodně pění a vlasy po umytí nechá docela objemné, hebké, lehké a prostě na pohled hezké. S tím objemem nečekejte, že najednou budete mít 5x větší objem, než jak jste zvyklí, ale spíše takové přirozené zvednutí. Je super, že vlasy zbytečně nemastí a vydrží mi 2 dny v hezkém stavu. Většinou je už ten třetí den myju, protože chci zpátky ten hezký stav, ale myslím si, že bych ještě klidně mohla vyjít i ven. 
Šampon se prodává ve 2 velikostech. Toto balení mělo 250 ml a kupuju ho většinou za cenu kolem 49,-. Větší balení 400 ml se dá taky sehnat a to jsem minule pořizovala za 59,-, ale záleží na různých slevách a akcích. Tento šampon zakoupíte snad v každé drogerii, kde mají vlasové produkty od Garnier, takže je skvěle dostupný. Pokud máte také vlasy bez objemu a docela rychle se vám mastí, tak určitě vyzkoušejte tento šampon. :)

Jaká je vaše zkušenost s vlasovými produkty od Garnier? Preferujete spíše řadu Ultra Doux anebo Fructis? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Áno tento šampón je fakt super, ešte dávnejšie som ho skúšala a nemastil vlasy, dobre penil, pekne voňal, bola som spokojná. Teraz používam z tejto značky Levanduľový šampón pre lesk vlasov a tiež je skvelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk mé vlasy nepotřebují a navíc nesnáším levanduli, takže ho zkoušet nebudu. :)

      Vymazat
  2. Řadu Ultra Doux mám ráda, akorát to jejich otevírání není jednoduché. Tenhle jsem ještě neměla, ale určitě se po něm podívám. myslím, že by mohl sednout i mým vlasům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, to otevírání je nanic. Určitě ho zkus ;)

      Vymazat
  3. Garnier šampony mám moc ráda, přednost dávám řadě Fructis :)

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z řady Fructis jsem vyzkoušela jen jeden kousek a byl fajn. Z této řady Ultra Doux už 2 kousky a tento byl mnohem lepší.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)