Brandnoozbox za červen 2015 :)

by - 6:30

Box tento měsíc přišel načas, ale byla jsem na dovolené, takže jsem článek nemohla sepsat. Na úvod bych řekla, že mě tento balíček tentokrát moc nezaujal.
Prvními produkty jsou energerické drinky od Semtex. Jeden je ve verzi (ten více červený) Forte a druhý (celý černý) ve verzi Original. Oba mají 250 ml a jejich cena je 30,-.  Moje sestra vypila ten Originál a prý byl dobrý.

Jediným jídlem v tomto boxu jsou Kinder tyčinky, které jsou vhodné pro děti hlavně kvůli toho, že nejsou posypány solí a obsahují více vápníku a vlákniny. Každé balení má 50 g a stojí 10,-.

Tohle je sice tak jídlo, ale musíte si ho připravit, protože je to Panna Cotta dezert od Meggle. Směs stačí zahřát, naplnit s ní formičky, vychladit a ozdobit. Má 500 ml a stojí 50,-.

Radost mi udělal Strongbox apple cider s příchutí red beries, ale moc nechápu, proč je to malé balení 150 ml, když měla být v boxu normální láhev se 330ml. 

Dalšími nápoji jsou 2 láhve nápoje Top Topic. Jedna je ve verzi maliny a druhá je pomerančová. V balení je 0,5l a stojí 18,-.

V boxu byly zase  koření od Kotányi. První je koření na maso a druhé je hrubě mletá grilovací směs. Každé toto koření stojí 25,-.

A je tu další nápoj! Energetická minerálka s příchutí černého rybízu. Má 0,75l a stojí 16,-.

Posledním produktem v dopise je Hellmann´s americká bbq omáčka. V prodeji je od července letošního roku, takže je to žhavá novinka. Mě moc nezaujala. Má 200 ml a stojí 80,-.

Navíc se v boxu objevil další energetický drink, který byl i v minulém balení, ale končila mu záruka, takže toto poslali jako omluvu. 

Celkově se mi box moc nelíbí, protože je v něm až moc nápojů a chybí mi tam nějaké sladké jídlo. 
Jak se tento box líbí vám? Ochutnali jste už nějaký produkt z tohoto boxu? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak z tohohle bych nebyla vůbec nadšená, protože nemám ráda přeslazené nápoje :D ale ten energeťák na konci má moc roztomilý obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale už jsem ochutnala jeho druhou verzi (bílou) a nebyl nic moc, tak jsem zvédavá na tento ;)

      Vymazat
  2. Box bych si asi nepořídila, celkem by mě produkty nezaujali. Energeťáky nepiju, kdyby alespoň ten Strongbow dali v normální velké verzi..
    Jediné na čem bych si pochutnala, je panna cotta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Strongbow byl v dopisu mapsaný jako velké balení, ale objevila jsem tam tuto mini plechovku.. Moc to nechápu :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)