Odličovací olej od Saloos a pleťový krém od Ziaja :)

by - 7:49

V dnešní recenzi se objeví 2 produkty a to proto, že ani z jednoho nejsem úplně nadšená a navíc jsou oba z pleťové kosmetiky. :) 

Odličovací olej od Saloos
Lahvička tohoto obalu je z matného skla, takže je v ruce docela těžká. Víčko je z šedého plastu. Tento olej je ve variantě růžového dřeva, která je určená na suchou a citlivou pleť. Voní docela příjemně, ale myslím, že by nevyhovovala každému. Toto je můj druhý olej této značky. Z prvního jsem nejprve byla nadšená, protože mi skvěle odlíčil úplně všechno (i oční makeup), ale ke konci balení mi začal hrozně dráždit oči a dokonce jsem po něm dvakrát měla i zánět spojivek.. Trochu jsem se bála i tohoto balení a bohužel mi na oči taky nevyhovuje. Zkusila jsem ho na ně použít asi 3x a pokaždé mě oči hrozně štípaly a byly podrážděné. Na pleť je fajn, ale to mi vyhovuje skoro všechno, takže pro mě olej není nijak výjimečný.
Tento olej bych si už znova spíše nekoupila. Má 50 ml a já ho pořizovala asi za 70,-, v Dm stojí kolem 100,-. Pokud ho budete chtít vyzkoušet, tak se raději mrkněte na internetu.

Kakaové máslo krém od Ziaji
 Obal tohoto krému je naprosto jednoduchý a na pohled nijak nezaujme. Do ruky je lehoučký, ale na cesty bych ho sebou nebrala, protože má velké balení (100 ml). S kakaovým máslem má Ziaja klasický krém, ale já si pořídila jeho lehčí formuli. Krém je opravdu lehoučký, lehce se roztírá, rychle se vstřebá, ale jeho hydratace není nejlepší. Je sice určený na suchou a normální pleť, ale já mám normální pleť a nestačí mi. Když jsem ho používala více než 2 týdny každý den, tak jsem znovu začala trpět na šupinky a potřebovala jsem něco více hydratačního, takže ho asi spotřebuju na tělo. Kdyby měl větší hydrataci tak jsem s ním spokojená, navíc i krásně voní (stejně jako celá řada s kakaovým máslem). Možná by byl vhodný spíše na smíšenou nebo mastnější pleť, ale to nemohu posoudit. Během té doby, co jsem ho používala každý den mi pleť nijak nezhoršil ani nezpůsobil akné.
Jak už jsem psala tak má 100ml, což je na pleťový krém opravdu dost. Já ho pořizovala ve slevě za 30,- kvůli blížícímu datu expirace, ale jeho normální cena je 75,-, což mi i tak přijde fajn vzhledem k množství krému. Objednávala jsem ho zde.

Máte s nějakým z těchto produktů zkušenost? Jaký je váš nejoblíbenější produkt na odličování očí? Máte zkušenost s hodně produkty od Ziaji?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem od Ziaji měla okurkové tonikum, které nebylo špatné, ale zase to nebyl žádný velký hit. Ještě mám v plánu vyzkoušet nějaké další výrobky včetně micelárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě pár produktů od Ziaji v zásobě, tak jsem na ně hodně zvědavá :)

      Vymazat
  2. Odličovák od Saloos jsem zkoušela jen jeden, lemon tea tree, a až do konce mi vyhovoval. Určitě bych si ho pořídila znovu, protože mi po něm krásně voněla pleť a byla hydratovaná. Něco od Ziaji bych chtěla zkusit a už brzy vyzkouším pleťovým krém s kozím mlékem, tak jsem zvědavá. Po objednání jsem se dočetla že je určen pro 20+ a já mám 16, tak nevím no :D

    My summer essentials

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych si tyto olejíčky spíše nekoupila.. Já myslím, že to by asi nemělo vadit.. Vždyť to je jen o kousek, ne? :)

      Vymazat
  3. Na kvalitním zdravotnickém materiálu si jako sestřička ve fakultní nemocnici potrpím. Kor teď když tady mezi námi řádí korona. Pacientům tyto přípravky nepodáváme, ale sama doma používáme přípravky z cibdol.cz. Vyzkoušejte je. Nejsem sice lékařka, ale na mé záněty to pomohlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)