Stojánek na kosmetické štětce :)

by - 6:30

Už nějakou dobu jsem uvažovala nad podobným stojánkem jako tento. Chtěla jsem ho používat hlavně při schnutí mých štětců, protože jsem se bála, že bych si je mohla nějak poškodit při mém předchozím způsobu schnutí. :)
Samotný stojánek na fotkách na internetu vypadal takto, ale jakmile jsem rozbalila balíček, tak jsem uviděla toto:
Docela jsem se zarazila, že se tak moc vzhledově liší a pak jsem přišla na to, že z toho musím sundat tu ošklivou fólii (při rozbalování jsem byla fakt unavená, tak mě to nejprve ani nenapadlo :). Musím vás varovat, že sloupávání té fólie vám zabere honě času, cca 15-20 minut. Nejhorší byl ten díl s dírkami a pak ten s písmenky.
Samotný stojánek je vyrobený z plastu a je v něm 42 dírek na štětce. Bohužel se do dírek nevejdou větší štětce (např. na pudr a na makeup), což mě trošku zklamalo. Jinak jsem ze stojánku nadšená, protože vypadá moc hezky a navíc se dá i rozložit na 3 díly, které pak nezabírají moc místa. Díly se dají lehce rozložit a složit, ale i tak je stojánek dost pevný, takže by se při používání nijak nebortil nebo něco podobného.
Pokud by někoho zajímala jeho hmotnost, tak váží cca 200g. Jeho normální cena je 545,-, což mi přijde docela dost, já ho objednávala zde v akci za 350,-.
Další fotky stojánku, i v akci:

Máte nějaký podobný stojánek anebo se obejdete i bez něj? Jak sušíte své štětce vy? Líbí se vám tento stojánek? :)

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí stojánku na kosmetické štětce k recenzi.

You May Also Like

10 komentářů

  1. je to super nápad, nikdy neviem ako mám štetce dať, aby sa mi dobre usušili :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen je škoda, že se do něj nevejdou i větší štětce :/

      Vymazat
  2. Nikdy jsem nic podobného neviděla a přijde mi to super! :) Jen ta cena mě trošku zaskočila, ale myslím, že by to nebyla tak špatná investice.
    www.diaryofbaru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, cena mě také zaskočila... Kdybych si ho měla objednávat, tak bych asi počkala na nějakou akci. :)

      Vymazat
  3. skvělý nápad :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně něco takového potřebuji, skvělý tip :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá věcička ale pro mě tak trochu zbytečnost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)