Spotřebované produkty ČERVENEC 2015 :)

by - 7:22

Tento díl spotřebovaných produktů je vlastně za 1,5 měsíce a přesto tu nemám úplně moc věcí. Na produktech je ale znát, že jsem za tu dobu byla na 2 dovolených a používala vzorečky, protože jich tu je dneska docela dost. :) Jen, co jsem nafotila fotky produktů, tak následující den mi doly hned další 2 věci, takže je budu muset skladovat celý měsíc! Grr! :)

Vlasy
Garnier šampon s pivními kvasnicemi a granátovým jablkem pro objem vlasů (recenze)- šampon krásně voní, hodně pění, vlasy zanechává s přirozeným objemem a zbytečně je nemastí, takže mi moc vyhovoval a už jsem si pořídila další balení (v pořadí mé 3. balení). Určitě ho uvidíte i v dalším díle spotřebovanců :) Měl 200 ml a stál 49,-.



Odličování, čištění a péče o pleť
Essence čistící matující ubrousky - ubrousky jsou určené pro smíšenou pleť, kterou tak úplně nemám, ale i tak jsem je chtěla vyzkoušet. Příjemně voní a celkově jsou ubrousky vyrobené z příjemného materiálu, takže jsou na pleti příjemné. Byly dostatečně vlhčené a používala jsem je spíše na dočištění pleti, protože teď v létě používám na pleť maximálně trochu korektoru a pudr, takže neměly co odličovat. Vyhovovaly mi a klidně bych si je pořídila znova. V balení bylo 25ks a jejich cena se pohybuje kolem 50,-.

Nivea zklidňující čistící pleťová voda (recenze)- pleťová voda neobsahovala alkohol, takže mě vůbec nevysušovala. Měla příjemnou vůni, která byla typická pro značku Nivea. Používala jsem ji moc ráda, protože mi nedráždila ani podrážděnou pokožku a celkově byla na používání velice příjemná. V balení bylo 200 ml a její cena se v obchodech pohybuje kolem 100,-. Klidně bych si ji pořídila znova :)

Avene termální voda- nedělala jsem na ni žádnou recenzi, ale uvažovala jsem, že bych udělala nějaké srovnání termálních vod, protože mám teď další 2 od jiných značek. Každopádně tato byla úplně bez parfemace a skvěle osvěžila. Moc se mi líbila i její střička, protože na vás stříkl jemný obláček vody a ne tuna velikých kapek. Měla 50 ml a já ji měla z nějakého časopisu. Bohužel netuším, zda se dá v této velikosti koupit i normálně a kolik stojí.

Avon Clearskin gel na pupínky- tento gelík jsem měla už honě dlouho a používala jsem ho lokálně na pupínky. Pokud jste ho nanesli na pupínky s nějakými stroupky tak po nanesení docela štípal, ale měla jsem pocit, že mi upínky aspoň dezinfikuje. Voní hodně po alkoholu, takže se s ním obloukem vyhněte očnímu okolí. Navíc by měl obsahovat kyselinu salicylovou. Na pupínky docela pomáhal, nebo spíš s tímto gelem se pupínky rychleji hojily. Zanechal na nich takovou vrstvu, která pak stačila akorát sloupnout. Gel měl 15 ml a vydržel mi opravdu dlouho (cca rok), protože jsem ho používala jen lokálně. Jeho cenu si moc nepamatuju, ale tuším, že mohl stát kolem 50,-.



Tělo, ruce, nohy
Avon sprchový gel s borůvkou a orchidejí (recenze)- měla jsem ho sebou na dovolené v Řecku a používali jsme ho spolu s přítelem. Krásně voněl a pokožka po umytí nebyla vysušená. V Řecku jsme ho oba používali 10 dní a pak v něm byla ještě 1/5 obsahu, ale tu jsem už vyhodila kvůli místa v kufru. Na fotce je plné balení a to proto, že jsem prázdný obal nechala v Řecku. Měl 200 ml a jeho cena mohla být kolem 49,-. Moc mi vyhovoval a klidně bych si ho pořídila znova :)

Isana olejový sprchový gel se žlutým melounem a hruškou (recenze)- tento kousek jsem taky měla moc ráda. Obsahoval olejové perly, které měly pokožku hydratovat, ale bohužel jich bylo málo, takže jsem si žádné hydratace nevšimla. Nevysušoval pokožku a měl super vůni. Klidně bych si ho pořídila někdy znova, ale teď mám sprchových gelů docela dost a nestíhám je spotřebovávat :) Měl 300 ml a stál kolem 25,-.

Ziaja gel na intimní hygienu s olivou- toto cestovní balení jsem si pořizovala na dovolenou do Řecka. Trochu jsem se obávala, že mě bude dráždit, ale nic takového se nestalo a neměla jsem s ním žádný problém. Líbila se mi i jeho vůně. Tahle miniaturka (50 ml) mě vyšla asi na 25,-.

Avon chladivé mléko po opalování ve spreji- toto mléko jsem spotřebovala ještě dříve, než jsem zveřejnila článek o produktech na a po opalování, takže se tam ani neobjevil. Má příjemnou vůni, ale moc nesouhlasím s jeho popisem. Podle konzistence bych ho určit neoznačila jako mléko, ale spíše je to taková vodička. Mě samotné sprej vyhovoval, ale moje mamka říkala, že prý ji vadí, že na pokožce ani nechladí, takže to po spálení moc neuleví. Znova bych ho už neobjednávala, protože má raději mléka, ale jinak úplně špatný nebyl. Měl 150 ml a cenu už nevím.

Dermacol vypínací gel na hýždě a boky- tento produkt jsem si kupovala jen proto, že jsem ho v Tetě viděla asi za 30,- a nechtěla jsem ho tam nechat. Voněl docela příjemně, měl gelovou konzistenci a měl se používat 2x denně (což jsem nedělala) a krouživými pohyby vmasírovat do pokožky. Někdy na jaře jsem ho používala každý večer opravdu pravidelně po delší dobu, ale žádné změny jsem si nevšimla, jak nečekané :) Teď jsem ho objevila v koupelně a bylo tam tak na 2 použití, takže jsem ho spotřebovala, abych ho mohla vyhodit. Mělo 150 ml a nevím, zda se pořád prodává.



Dekorativní kosmetika
Miss Sporty mini-me oční linky- linky jsem před nějakou dobou dostala od ségry, ale moc jsem je nepoužívala, protože byly na nic. Teď jsem je vyhrabala a jsou zlomené, takže letí pryč. Vím, že linky vůbec nedržely a rozmazávaly. Navíc vůbec nebyly černé, ale jen šedé. Nevím jejich obsah ani cenu a dokonce ani nevím, zda se pořád prodávají. :)



Ostatní a vzorečky
Gillette Satin Care pěna na holení- toto už je milionté balení a vím, že nebylo poslední. Pěna hezky voní, stačí ji málo a vytvoří hustou pěnu, žiletka po ní hezky klouže a nevysušuje pokožku. Měla 200 ml a stojí kolem 100,-.

Biosil- tento doplněk strav se ke mě dostal tak trochu omylem, protože pravidelně užívám jeho kolegu Biosil Plus a když mi došel, tak mi mamka omylem koupila jen Biosil. Je v nich rozdíl, protože Biosil Plus obsahuje více látek a navíc se ho bere jen jedna tabletka denně. Tohoto se berou 2 tabletky a v obou verzích je stejný počet tabletek. Připadá mi zbytečné zobat něco, co má méně látek a méně tabletek, když to stojí úplně stejně. Jeho cena je kolem 60,-, záleží i na lékárně, kde ho kupujete.

Dime cestovní ubrousky jablko- kupovala jsem si je na dovolenou, protože jsem si myslela, že by se mohly hodit na pláži a tak. Voní příjemně, ale jablko z nich necítím. V balení je jich 15,- a já je pořizovala za 6,-. Určitě je to fajn věc na cesty nebo třeba na jízdu autobus a vlaky na očištění rukou.

Vzorky:
Ziaja vyživující krém cocoa butter- má krásnou vůni, jeho konzistence je spíše tekutější, vůbec není mastný a pleť hezky hydratuje bez toho, aby ji zbytečně mastil. Tento vzorek byl fajn :)
Ziaja koncentrovaný hydratační krém Olive Leaf- krém měl také spíše řidší konzistenci, hezky voněl, docela rychle se vstřebával, pleť po něm nebyla mastná a navíc měl SPF 20.
Zeilona Ateka- tento vzorek jsem měla už před nějakou dobou a pamatuju si, že jsem o něm říkala, že je to ten nejlepší peeling. Teď jsem z něj nebyla tak moc nadšená a řekla bych, že je to prostě obyčejný peeling a už jsem měla i lepší. Měl krémovou konzistenci, obsahoval docela dost zrníček, hezky voněl a pleť dobře obrousil. Posloužil mi jako každý jiný peeling a nebylo na něm nic extra.
Dermacol Detoxe and Defence krém- měl hodně řídkou konzistenci, ihned po nanesení se vstřebal, pleť nechal hebkou a neměla jsem s ním žádný problém. Měl příjemnou, ale docela zvláštní vůni.
Astor makeup Perfect Stay- měla jsem ho v odstínu 102, což by měl být ten nejsvětlejší. Jeho odstín mi aktuálně seděl, ale musíte brát ohled na to, že jsem opálená po dvou dovolených, takže na zimu by pro mě určitě nebyl, vlastně po většinu rok by mi odstínem neseděl. Je to škoda, protože jinak ten makeup byl moc příjemný. Líbila se mi i jeho výdrž, protože po celém dni jsem ho večer pořád měla na pleti a bylo třeba ho odlíčit. Přišlo mi, že měl nižší až stření krytí a pleť zbytečně nemastil.

Ziaja šampon cocoa butter- měl příjemnou vůni, jako všechny produkty z této řady, měl hnědou barvu a vlasy mi trochu zmastil. Ve vzorku bylo malé množství produktu, takže jsem s ním musela opravdu šetřit. Plné balení bych si nepořídila.
Ziaja maska cocoa butter- měla bílou barvu, nebyla moc hutná, dobře se nanášela a líbí se mi, že se nechávala na vlasech působit jen 3-5 minut. Byly po ní hebké vlasy a moc hezky voněla.
Charismo No. 8- na vyzkoušení jsem od značky Charismo dostala skoro všechny vůně ve formě vzorků a na všechny jsem už psala recenzi. Tato 8 byla hodně citrusová a ideální na léto, takže jsem ji hned spotřebovala. :)
Ziaja tělové máslo oliva- mělo skvělou vůni, krásně hydratovalo díky hutnější konzistenci, ale i tak se skvěle roztíralo. Máslo se mi fakt líbilo, i když jsem ho použila jen jednou a chtěla bych si v budoucnu pořídit i plné balení. :)
Dermacol tělový makeup- měla jsem ho v odstínu Sand, což je světlejší odstín. Nejprve jsem se jeho barvy zděsila, po důkladném rozetření na opalené pokožce vypadal docela dobře, ale šel pořád vidět a na neopálené pokožce vypadal hrozně oranžově a tmavě. Zkusila jsem ho jednou nanést a hned jsem ho sundávala, protože se mi jeho efekt nelíbil. Měl by být voděodolný, ale já ho smyla vodou bez problému, tak nevím..
Avon BB krém na vlasy- měl krásnou kadeřnickou vůni, gelovou konzistenci, na vlasy ho stačila jen trocha, protože ve větším množstvím po něm byly lepkavé vlasy, dobře se nanášel a vlasy zjemnil. Dokážu se bez něj obejít, ale nebyl nijak špatný.

A co jste spotřebovali vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký máte názor na tělový makeup od Dermacolu? Také sebou na dovolené taháte různé vzorky a miniaturky produktů? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Mám termálku od Avéne, tohle balení jsem měla z časopisu, je fajn do kabelky a na cesty, ale jinak si kupuji balení větší. A pak pleťovou vodu Nivea, ale tedy v modré variantě, ta je myslím pro smíšenou pleť a vyhovuje mi. Dál Clearskin gel na pupínky, souhlasím, že štípe, ale myslím, že trochu pomáhá. A poslední s čím mám zkušenost jsou odličovací ubrousky od Essence, používám jen na dočištění a na to mi poslouží dobře, takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termální vodu Avene jsem také měla z časopisu jen tak na vyzkoušení, ale na příští rok si rovnou pořídím plné balení nějaké termální vody. Ubrousky od Essence jsem také používala na dočištění a vyhovovaly mi :)

      Vymazat
  2. Termální vodu Avéne mám taky, ale ještě se k na ni nedostala řada.. A ten Biosil si budu muset taky pořídit :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/makeup-10x-jinak-sleek-rio-rio.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biosil vyzkoušej, ale sáhni spíš po verzi Biosil plus ;)

      Vymazat
  3. Samé fajn produkty. Teď bych chtěl vyzkoušet řadu Ultra doux s olivami. Satin care pěnu jsem měla a přijde mi že už si vystačím se sprcháčem. Je fakt ty linky od Miss sporty mě dost vadily protože se mi s nimi špatně kreslila linka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z řady Ultra Doux mám zkušenost jen s šamponem s pivními kvasnicemi a granátovým jablkem a pak s šamponem s aloe vera. Sprchový gel na holení jsem snad nikdy nezkoušela, vždycky mám nějakou pěnu. Kreslení s těmi linkami bych ještě přežila, mě nejvíc vadilo, že vůbec nedržely a nebyly černé.

      Vymazat
  4. Bez termální vody už nedám ani ránu, skvělé osvěžení při opalování :) moc se teším na článek o srovnání právě těchto vod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termální vodu jsm používala také při opalovaní a ještě ve chvílích, kdy jsem umírala vedrem a nemohla se nijak osvěžit. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)