Produkty na a po opalování! :)

by - 6:30

Dnešní článek bych chtěla věnovat produktům, které používám při ochraně před sluníčkem. Nemám žádné stálice, takže každý rok většinou mám jiné a dnes vám popíšu ty, které právě mám a letos jsem je tahala sebou na dovolenou. 
Nivea Sun hydratační tělové mléko na opalování s SPF 50+
Tohle mléko jsem si kupovala hlavně Kvůli dovolené v Řecku. Každý rok se u nás na prvním sluníčku spálím, takže jsem se bála jak by to dopadlo v Řecku a pořídila jsem si raději krém s větší ochranou. Používala jsem ho tam asi 4 dny a opravdu jsem se ani jednou nespálila a místo toho jsem krásně opálená :) Možná to někomu přijde přehnané, ale já se opravdu nechtěla spálit. 
Samotný krém příjemně voní a má spíše hustší konzistenci žluté barvy. Na tělo se roztírá dobře, ale díky hustší konzistenci to chvíli trvá. Na pokožce nezanechává ulepený pocit a dobře ji ochrání :)
Má 200 ml a jeho cena mi přišla vysoká (270,-), ale zároveň to byl ten nejlevnější kousek, co jsem na internetu našla (pokud tedy nepočítám úplně neznámé značky). Každopádně jeho koupě nelituju, protože jsem ho opravdu používala, takže už mu zbývá jen půlka obsahu. 

Garnier ochranné mléko na opalování s SPF 30
Tuhle miniaturku jsem dostala zdarma k nákupu a tak jsem si ji vzala sebou na dovolenou. Mléko je vhodné jak na tělo, tak i na obličej, ale já ho používala jen na obličej. Má krémovou konzistenci a na pleti nezanechá ulepený pocit. V Řecku jsem ho používala denně a obličej jsem si ani jednou nespálila, takže mi posloužil dobře. Má moc příjemnou vůni. 
Toto cestovní balení má 50 ml, ale netuším zda se dá normálně koupit ani zda se dá koupit v nějakém větším balení. Byl to dárek k nákupy, takže cenu nemohu říct. 

Dermacol mléko na opalování s SPF 30 a mléko po opalování
Tohle duo mi mamka kupovala na stránkách Dermacolu. Je složené z mléka na opalování s beta karotenem a mléka po opalování s panthenolem. Oba produkty mají hezkou vůni. Mléko na opalování má řídkou konzistenci a je třeba ho důkladně rozetřít jinak nechává na pokožce bílé šmouhy. Mléko po opalování je také řídké, což je při nanášení nepraktické, protože ho pak máte vylité všude kolem :D Oba produkty mi při používání vyhovaly a nemám jim co vytknout. 
Oba produkty mají 250 ml a pořizovaly jsme je na stránkách dermacolu, kde jsem je teď už nenašla. Takže bohužel nevím ani cenu. 


Sun Dance krém po opalování
Tenhle krém jsem kupovala v nějaké akci v Dm za 20,-. Voní moc hezky a jeho konzistence je gelová. Roztírá se dobře a stačí ho malé množství. Na pokožce příjemně chladí a osvěží ji. Bohužel na pokožce nechává ulepený pocit, ale já to dokážu přežít. 
V balení je 100 ml a já ho pořizovala v té akci a pak už jsem ho v Dm neviděla. S jiným produktem od Sun Dance nemám zkušenost, ale jedna moje známá už nepoužívá žádnou značku, protože tahle je prý nejlepší. 

Ochranný balzám s SPF 30
Balzámek mám doma už loňska, ale v nabídce v katalogu je pořád. Jeho obal je mi moc nelíbí a je takový nudný. Vůně balzámu je taková zvláštní, ale nic co by se nedalo přežít. Je vhodný jak na rty, tak i na jiná místa citlivá na spálení (např. uši, nos, kůže kolem vlasů..). Já ho většinou používám jen na rty, ale tam opatrně, protože zanechává bílý povlak, což můžete vidět i níže na fotce. 
Nenašla jsem na jeho obalu množství, takže vám to říct nemůžu. Pamatuju si, že jsem ho pořizovala za 39,-, ale jeho cena se pohybuje až do 79,-. Takovýto balzám nabízí hodně značek a myslím si, že je dobré aspoň jeden mít. 

Jaké produkty v ochraně před sluníčkem používáte vy? Máte zkušenost s těmito? Kupujete si pořád dokola stejné anebo je střídáte jako já? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Já letos používám opalovací kosmetiku Sun Dance a v poměru cena/výkon není co řešit, jsem naprosto spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od SunDance jsem vyzkoušela jen gel po opalovaní zmíněný výše, ale kdo ví, co budu používat příští rok :)

      Vymazat
  2. Já mám ráda Astrid :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astrid jsme doma také kdysi používali, ale už nevím, proč jsme přestali :)

      Vymazat
  3. Zrovna tento rok se mi spálila kůže kolem vlasů a pak se to začalo loupat a nevypadalo to moc hezky. :D

    Unboxing | Dekorativka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se letos podařilo spálit si i pokožku hlavy nad čelem.. Chodila jsem s červeným flekem na hlavě a pak ki to začalo i loupat. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)