Moje oblíbené eshopy :)

by - 6:30

Uvažovala jsem nad tím, jaký článek o kosmetice bych mohla napsat, aby se tu objevovali i jiné články než recenze. No a napadlo mě toto, tak snad se vám článek bude líbit :)

Řekla bych, že tento eshop je můj neoblíbenější spolu s ještě jedním, o kterém si budete moct přečíst níže. Mají v nabídce opravdu hodně značek, ze kterých si podle mě vybere opravdu každý. Nebudu je sem vypisovat, ale můžete se na ně podívat tady:
Na stránce mají i přijatelné ceny a to dokonce i u poštovného. Balíček vám může dovést InTime (69,-), PPL (85,-), Česká pošta (109,- do ruky, 99,- na poštu), anebo si můžete balíček vyzvednout na výdejních místech (Uloženka a DPD 59,- , zásilkovna 45,- a další). Já sama nejčastěji využívám InTime, protože je nejlevnější. Balíček mi většinou dorazí do 2-3 dnů od objednání a produkty jsem vždy měla v pořádku :) 
Poslední věc, kterou bych chtěla zmínit je vzhled, který se mi moc líbí a je hezky přehledný. 

Tenhle eshop bych spolu s tím pevním zařadila mezi mé nejoblíbenější, ale musím se přiznat, že vzhledově je mi bližší dekorativka, protože na kráse mi produkty přijdou docela nepřehledné, ale to může být jen můj problém.. :) NNa této stránce mají mnohem více značek než na té první, ale já většinou využívá jen ty s dekorativní kosmetikou. Někoho by mohlo zaujmout, že v nabídce mají i luxusnější značky jako L´OOCITANE, LANCOME, NUXE... Na všechny značky se můžete podívat tady (a to mi tam ještě chybí značky parfémů):
Co se týče získání balíčku, tak ten si buď můžete vyzvednout osobně, nechat poslat na výdejní místo anebo si ho nechat dovézt (Česká pošta, PPL, PPL Parcel - 79,-), ale to doručení je tady dražší než u dekorativky. Doručení balíčku je taky většinou do 3 dnů.  

Tato stránka má jednoznačně nejvíc produktů v nabídce. Najdete tam jak kosmetiku, tak parfémy, věci pro děti, produkty na praní a úklid a plno dalších věcí. U tohoto eshopu mám ráda právě tu rozmanitost nabídky, protože si můžu objednat kosmetiku pro sebe a zároveň můžu objednat nějaké věci do domácnosti. Takže to pak dopadá tak, že nám přijde domů vždy obrovský balík věcí :D U tohoto eshopu tady značky dávat nebudu, protože by jich bylo opravdu moc.
Co se týče cen dopravy, tak ty jsou takové průměrné, možná trochu dražší než průměr. . Česká pošta do ruky 89,-, Česká pošta na poštu 59,-, PPL 94,- a InTime 73,- (ceny se honě liší podle hmotnosti balíku, detailně si je můžete prohlédnout zde). Na této stránce nemám ráda, že balíček většinou dorazí až za týden od objednání, ale pořád se to dá přežít. 

Z tohoto eshopu neobjednávám tak často jako z předchozích, ale i tak jsem se rozhodla ho sem zařadit.. Neobjednávám z něj tolik hlavně kvůli tomu, že mají na stránkách téměř samou dekorativní kosmetiku a málo pečující, navíc je většina té pečující trochu dražší než bych si přestavovala. Nenašla jsem nikde na jejich stránkách soupis všech značek, takže vám ho sem dát nemůžu. abych se přiznala, tak z tohoto eshopu objednávám většinou tehdy, když narazím na nějaké super slevy, ale nijak pravidelně to není. 
Co se týče dopravy, tak ta je o kousek dražší než u většiny eshopů (Dopopručený balík 70,-, Česká pošta balík na poštu 99,-, Česká pošta balík do ruky 109,-). Doručení je cca do 5 dnů.  

To by asi k dnešnímu článku bylo všechno. Možná časem udělám nějaký další díl, ale uvidím, protože aktuálně objednávám hlavně z těchto stránek s kosmetikou. :)

Jaké jsou vaše oblíbené eshopy? Má někdo stejné oblíbené eshopy jako já? Kupujete kosmetiku spíše v drogerii nebo přes internet? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Mám to uplně stejně :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou nakupuji v drogerii, ale sem tam objednávám i z e-shopů. Zkušenost mám s těmi obvyklými - krasa, parfums atd, ale teď naposledy jsem objednávala i z e-shopu namalujse.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám přesně tyto nejraději, ještě mám docela ráda Parfums a někdy bych chtěla zkusit něco objednat na Pinkpanda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím sjem objednávala jen z dekorativky, ale byla jsem moc spokojená. Měla jsem malý problém, který stránka hned vyřešila a zboží došlo v pořádku :)

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí měla jen bezproblémové objednávky. ;)

      Vymazat
  5. Neznáte náhodou tento e-shop s eco korejskou kosmetikou? https://ecokoreanbeauty.com/ Uvažuji, že tam něco koupím, ale nejsem si moc jistá, tak hledám nějakou radu :-)
    Díky

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé je že někteří rodiče si koupí basu plzně a pak naříkají jak jsou produkty pro děti, jako je třeba dětská kosmetika moc drahé, přitom ani za nevykouřené cigarety se jim nechce ušetřit. Hold tento národ (ne v pytli) je skutečně zvrácený.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)