Krémové stíny Color Tattoo od Maybelline :)

by - 6:30

Dnešní článek měl být nakupový, ale bohužel jsem ho před dovolenou nestihla zpracovat, takže si nákupy dáme až později ;)
Před půlrokem jsem zveřejnila už jednu recenzi na tyto oční stíny v odstínu 35 ON AND ON BRONZE (odkaz na recenzi) a tentokrát bych vám ráda ukázala odstín . Vlastnostmi jsou na tom hodně podobné, takže se můj názor nezměnil. 
Jak už jsem říkala v minulém článku, tak obal stínů se mi moc líbí a působí na mě luxusně. Kalíšek je ze skla a je v ruce docela těžký, víčko je z plastu a tak těžké už není. Stíny jsou krémové konzistence. Někdo je nanáší na víčko štětcem, ale já raději nanáším prstem, protože je můžu lépe rozmazat. Růžové stíny moc v oblibě nemám, ale tento stín se mi moc líbí, protože na víčku hází studené odlesky do stříbrné, což mi sedí lépe než teplé barvy. Myslím si, že je docela dost pigmentovaný, ale intenzitu barvy dokážete sami ovlivnit rozmazáním. Já si stín většinou dávám v tenoučké vrstvě a přes něj dává ještě jiný pudrový stín, protože mi samotný moc nedrží. Mám dost mastná víčka, tak stín musím používat jak s bází a tak i s nějakým pudrovým stínem, aby mi vydržel od rána do večera. Večer už i tak bývá trochu slitý v záhybu, ale pořád vypadá docela dobře.
Pigmentace:
Stíny mají 4g a jejich cena se pohybuje kolem 150,-, ale dají se sehnat i v nějakých akcích. Tento odstín se mi na mě líbí více, ale každopádně ho nevynosím každý den. Je docela škoda, že Maybellineu nás neprodává Color Tattoo i v nějakém béžovém nebo smetanovém odstínu, protože ten bych používala denně. :)

Co vy a krémové stíny? Máte zkušenost s těmito od Maybelline? Jaký odstín Color Tattoo je podle vás úplně nejhezčí a nejlepší? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ja som mala tento a mám ešte strieborný, ale ten ružový som už posunula ďalej, na mne nevyzerá až tak dobre. Ani strieborný nepoužívam ako tieň ale skôr ako bázu pod očné tiene, neviem nemám veľmi rada metalické krémové očné tiene, nepáči sa mi ten ich efekt na očiach. Tieto sú však skvelé v tom, že sa nezlievajú do záhybov viečka a teda sa na ne dá 100% spoľahnúť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrné bych si asi nepořídila, protože bych je nebyla schopná unosit. Růžový se mi na mě libí a používám ho většinou v kombinaci s hnědými stíny. Bohužel já se na ně na 100% spolehnout nemůžu...

      Vymazat
  2. Color Tatoo mám moc ráda, ale jak na růžovou co se týče očních stínů nejsem, tak tenhle odstín se mi líbí moc, už vím, po čem se mrknout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ho nedělají v nějakém nositelnějším odstínu.. :(

      Vymazat
  3. Color Tattoo mě už delší dobu lákají, tenhle odstín vypadá krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento odstín jsem měla nejraději spolu s tím bronzovým odstínem, kombinace těch dvou vypadala na víčku božsky :)) jinak jsem měla často s tímto odstínem pocit, že působí dojmem nateklých očí, ale černá linka vše spravila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si je spolu oblíbila ;) nateklých očí jsem si nevšimla, možná je to tím, že ho nikdy nepoužívám samotný...

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)