Oblíbenci za měsíc červenec :)

by - 6:30

Krásné ráno! Na dnešek jsem si pro vás připravila článek o mých oblíbených produktech v poslední době. :)
Jako první bych vám chtěla ukázat tělový peeling a tělovou pěnu od značky Body Sign. Psala jsem na ně před pár dny recenzi, takže se o nich tak moc vykecávat nebudu. Oba produkty jsou ve vůni černého rybízu a smetany. Voní nádherně a s oběma jsem moc spokojená, protože zanechávají velmi hebkou pokožku. Na odličování teď ráda používám Professional Cleansing od Karin Herzog. Je to taková pasta, která se nanáší na vlhkou pleť krouživými pohyby a poté se z obličeje setře nějakým navlhčeným kusem látky nebo ručníkem. Na oči mi moc nevyhovuje, ale na pleť je super. Časem se tady objeví kompletní recenze na tento odličovák. :) Posledním produktem je sprchový gel od Isany s vůní hrušky a žlutého melounu, na který jsem už také psala recenzi. Obsahuje olejové perly, kterých v balení není moc, vůbec nevysušuje pokožku a celkově mi moc vyhovuje :)

Na rty aktuálně používám balzám na rty Babylips od Maybelline. Mám klasickou modrou verzi Hydrate. Moc nehydratuje, ale i tak ho používám ráda, protože moc hezky voní. Vidím na něm jediné mínus a to, že rychle ubývá. Mám tu i 2 oblíbené produkty na oči. Jedním z nich je tužka na oči od MUA v odstínu Gold Nugget. Jak jsem tu barvu viděla poprvé, tak jsem z ní nadšená nebyla, protože jsem si myslela, že tento odstín bude trochu studenější. Oblíbila jsem si ji nosit na spodní lince, protože mi tak nějak hezky rozzáří pohled :) Mou aktuální oblíbenou řasenkou je tato od Maybelline s názvem Rocket Volum´ Express. Mám ji v hnědém odstínu, ale i tak to na řasách vůbec nejde poznat. Její efekt se mi líbí a také se tu na ni časem objeví samostatná recenze. 

To by bylo vše pro dnešní článek a vy mi napište do komentářů, jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty v poslední době. Máte zkušenost s nějakým produktem, který jsem tu dnes ukazovala? :)

You May Also Like

14 komentářů

  1. Z tvých produktů nemám vyzkoušený ani jeden ale láká mě řasenka rocket

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji pořizovala v akci za 50,-, takže se mi totálně oplatila :)

      Vymazat
  2. o značke Body Sign som teda ešte nepočula, ale vyzerá to luxusne, no ešte lepšie to musí voňať :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem řasenku Rocket a Baby lips a oba výrobky mně víceméně zklamaly, ale každá máme jiné preference, co nesedí jednomu, tak druhému sedět může.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Rocketka mi vyhovuje, ikdyž z počátku řasy trochu slepovala. Balzám sice nehydratuje nejlépe, ale na takové přemazání přes den je fajn :) Mojí ségře třeba nevyjovuje a to hlavně kvůli vůni.

      Vymazat
  4. Já babylipsům nepřišla moc na chuť, vadí mi, že moc nehydratují. Momentálně mám malinový zabarvený balzámek od YR a jsem s ním spokojená a za mě je rozhodně o hodně lepší, než BabyLips :)

    Monča /KOSMETICKÉ RECENZE/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já před spaním používám opravdu hydratační balzámky (např. Lip Butter o Nivey), ale přes den na nějaké to přemazání používám jakýkoliv balzám, co mám po ruce :)

      Vymazat
  5. Babylipsy miluju, strašně krásně voní a pži více vrstvách i krásně pigmentují :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do nich nejsem úplně zamilovaná, ale používám je ráda :)

      Vymazat
  6. Také jsem zkoušela ten čistící gel od Karin Herzog, jinak jsem nevyzkoušela ani jeden další :D

    http://jijinka.blogspot.cz/2015/07/recenze-na-cistici-gel-od-karin-herzog.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta hnědá řasenka mi vyhovuje více než klasická černá, netuším, jak je to možné :D v tom černém odstínu nebyla tak skvělá jako právě ta hnědá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)